پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

گلایه ی عمیق و برادرانه « رضا عرب » جامعه شناس و مدیر مسئول رسانه بین المللی ” رواپرس ” از فرماندار محترم شهرستان پاکدشت ؛ حاج محسن عزیز اِقناع پاسخگویی عملی رییس محترم اداره ورزش و جوانان پاکدشت برای انجام حداقلی وظایف قانونی اشان بر عهده ی کیست ؟

گلایه ی عمیق و برادرانه « رضا عرب » جامعه شناس و مدیر مسئول رسانه بین المللی ” رواپرس ” از فرماندار محترم شهرستان پاکدشت ؛ حاج محسن عزیز اِقناع پاسخگویی عملی رییس محترم اداره ورزش و جوانان پاکدشت برای انجام حداقلی وظایف قانونی اشان بر عهده ی کیست ؟

*جناب آقای فرماندار حاج محسن عزیز آیا زیبنده است عملیات انجام پروژه که چه عرض کنم انجام یک مورد چینه کشی یا به قول امروزی ها دیوارکشی بسیار محدود که از عهده یک عزیزی که به شغل شریف بنّایی مبادرت ورزیده و دو کارگر فراوان گرامی همراه وی بر خواهد آمد توسط رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان از اسفند ماه 1400 تاکنون هجده ماه بله دقیقآ” هجده بر زمین مانَد ؟

 

 

رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس “ ( دارای مجوّز انتشار 3 زبان انگلیسی ، عربی و  فارسی )

 

دهه دوّم تیر ماه سال جاری پیش فرصتی دست داد تا با لبیکی جانانه به دعوت بچّه محل عزیزم جناب « سیروس خان پازوکی » که علاوه بر انتساب به بیت معظّم شاهد ایضا” فرهنگیان نازنین و از بسیجیان و رزمندگان پیشکسوت دوران طلایی هشت سال دفاع مقدّس و قهرمانان بنام ، استخوان خرد کرده و البته خاک زمین خورده زمین های خاکی رشته فوتبال شهرستان پاکدشت می باشد در ورزشگاه شهید « عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» ” محسن پازوکی “ حضور یافته ، علاوه بر تورّق خاطرات نوستالژیک و … ؛ پای صحبت جوانمردی از دیارمان بنشینم که برکنار از تمام محسّنات ؛ بازی زیبا و شگفت انگیز وی در سن 19 سالگی در کنار سایر عزیزانمان از پاکدشت در سال 1363 در ورزشگاه شهید « عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» شیرودی ( امجدیه ) تهران در مقابل تیم فوتبال شاهین پرآوازه تهران و بازیکنان تراز اوّل آن عصر کشورمان همچون مجتبی خان محرّمی ، امیر قلعه نوعی ، مرتضی یکّه ، مرحوم کریم باوی ، محمود خان پازوکی ، حجت الله شاه نباتی در خاطره ها ماندگار است.

فارغ از تجدید خاطرات که روز بسیار شگفت انگیزی را برای بنده و همراهان رقم زد در بخش دیگر و لایه ی زیرین این دیدار گلایه های عمیق جناب آقای « پازوکی » از عملکرد جناب آقای « محسن خادمی » رییس محترم اداره ورزش و جوانان پاکدشت ( که از قرار معلوم علاوه بر مدت تصدی در اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت ، حضور 5 ساله مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک آنهم در حوزه تخصصی زیر ساخت و افزایش سرانه ورزشی و … ؛ را در کارنامه دارد ) در نوع خود بسیار قابل توجّه بود.

 

 

 

 

 

 

گلایه هایی مبتنی بر واقعیت که کارد را به استخوان پیرمردی چون او رسانده است؛ از شما مخاطبان عزیز چه پنهان کف مطالبات ایشان درخواست ایجاد سکوی دور زمین ، خواسته های فضایی نشدنی و … ، نیست بلکه سقف درخواست وی صرفا” در این شرایط « تکمیل دیواره ی موجود جدا کننده ی ورزشگاه بزرگ از سالن مسقّف و سرپوشیده مجاور ورزشگاه است »  که مدخل ورودی واحد و باز بودن درب ورزشگاه به جهت استفاده ورزشکاران از سالن مسقّف آنهم تا نیمه های شب فضا را اوّلا” برای حفظ و نگهداری بهینه ورزشگاه را با مشکلات عدیده مواجه و ثانیا” بستر انجام « بِزه های اجتماعی متنوّع » فراهم نموده است .

 

 

 

” ورودی « واحد » ورزشگاه 30 هزار نفری شهید « عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

محسن پازوکی و سالن مسقّف ورزشی اداره ورزش و جوانان

شهرستان پاکدشت “

 

 

در همان حین و بدون فوت وقت حسب وظیفه بنده موارد مطروحه ایشان را طیّ تماس هایی با مسئولان ارشد محترم شهرستان از جمله صدیقان ارجمندم نماینده ی محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای « فرهاد خاااان بشیری » و فرماندار محترم جناب آقای « حاج محسن اردستانی » به اشتراک گذاردم و حاصل آن نیز قول و قرارهای ایجابی از سوی آن بزرگواران در راستای حل موضوع.

 بر اساس آنچه شرح آن گذشت سی و یک تیر ماه امسال و پس از گذشت فرصت مقتضی بنا بر اصرار جدّی جناب آقای « پازوکی » بر آن شدم وجیزه ی فعلی را تقریر _ منتشر و در اقدامی تکمیلی رونوشت این متن و درخواست را در « صفر زمان ممکنه » به « اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان » و رییس محترم « فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی » ارجاع نمایم .

 

 

 

در آن برهه رعایت اصول حرفه ای ، اخلاقی نیز انصاف اقتضاء می کرد که علاوه بر طرح مجدّد موضوع با فرماندار گرامی شهرمان ( چه حضوری و چه تلفنی ) و شنیدن استدلال های به تعویق افتادن این به اصطلاح پروژه ! از زبان ایشان ؛ نسبت به انتقال درخواست جناب آقای « پازوکی » و دغدغه این رسانه از طریق صدیق دُردانه فوق العاده کاربلدم جناب آقای ” جابر کنگرلو “ دبیر محترم شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت به رییس محترم اداره ورزش و جوانان ( در سه مرحله ) اقدام نمایم ؛ در آن روزگار جناب آقای فرماندار محترم خواستار ورود بی وقفه رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان برای حل مسئله گردیدند ، با این همه گویا امروز بناست که درخواست جناب آقای « پازوکی » و گلایه های ایشان را از این منظر و از زبان قلم ولو به اختصار پیشگاه فرماندار محترم بیان نمایم شاید گشایشی صورت پذیرد انشاالله.

 

 

 

 

 

 

 

 

جناب آقای فرماندار حاج محسن عزیز ،

جنابعالی از عمق ارادت و مودّت قلبی ام نسبت به خویش واقف و قطعا” نه تنها اصرار کمترین در طرح موضوع ، انتشار و پیگیری های مستمر را حقّ قانونی مطالبه گری این رسانه بین المللی خواهید دانست بلکه مرتفع نمودن مشکلاتی از این دست را در راستای تکریم دلسوزان و موسپیدهای پیشکسوت ورزش شهرستان تلقّی و ارزیابی خواهید نمود.

 با عنایت به مطالب مطروحه :

1 ) آیا زیبنده است عملیات انجام پروژه که چه عرض کنم انجام یک مورد چینه کشی یا به قول امروزی ها دیوارکشی بسیار محدود که از عهده یک عزیزی که به شغل شریف بنّایی مبادرت ورزیده و دو کارگر فراوان گرامی همراه وی بر خواهد آمد توسط مسئول محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان از اسفند ماه 1400 تاکنون هجده ماه بله دقیقآ” هجده بر زمین مانَد ؟

2 ) آیا شایسته است علیرغم تذکّرات مکرّر حضرتعالی و پیگیری همکار ارزنده اتان از دهه ی دوّم تیرماه تاکنون از سوی رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدام عملی مشاهده نشود؟

3 ) جناب آقای « پازوکی » موسپید و استخوان خرد کرده ی ورزش شهرستان علاوه بر هزینه کِرد سر سام آور امور جاری ، نه تنها ورزشگاه شهید « عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» محسن پازوکی را با سیلی و سرخی صورت خود رو پا نگاه داشته بلکه بدون دریافت سر سوزن کمک ریالی متولّیان امر ، به گواه مدارک موجود در سال ورزشی گذشته تیم هایش جام قهرمانی را در رشته فوتبال مربوط به بزرگسالان ، پیشکسوتان و نوجوانان از آن خود نموده و قرار است در دوره آتی مسابقات استانی دربازی های توابع در این رشته و در سطح استان از وجاهت و وزانت ورزشی این شهرستان در مسابقات مذکور دفاع نماید  .

 آیا سزوار است رییس محترم اداره وجیهی همچون اداره ورزش و جوانان شهرستان جهت دیوار کشی بسیار محدود لنگ دو کامیون آجر باشد ؟

3/2 ) آیا در خور است خانواده ، ورزشکار ، کادر سرپرستی ، کادر مربیگری و مشتاقان حقیقی تیم ها و باشگاه های ورزشی مختلف در اوج استیصال اقتصادی و معیشتی اصطلاحا” پیرشان در آمده بازی ها را با خون و دل پشت سر گذارده برای ورزش شهرستان آبرو داری کنند و اغلب اوقات نهایتا” در پایان فصل دوستان بالا دستی ادارات در زمان قهرمانی ها و بالا رفتن از سکوّها زینت بخش قاب عکس های یادگاری باشند ؟

تکلمه ؛

جناب آقای فرماندار ؛

از همه بهتر حضرتعالی مستحضرید که  برابر آمار رسمی منتشره آنهم توسط مراجع رسمی نرخ با سوادی در شهرستان معادل 91/8 % می باشد و این عدد بدون اطاله ی کلام سرشار از ناگفته های مربوط به « تموّل بسیار بالای انسانی شهرستان » در شقوق مختلف.

« کمترین تمام مگوهایم را در سطر آخر » به استحضار رساندم ، بی تردید اذعان می فرمایید « زایش و تحفّظ نشاط اجتماعی »  و در پی « تقلیل آسیب های اجتماعی » در گرو اقدامات بهینه قانونی و .. ، متولیّان امر در هر جغرافیاست ، مستحضرید خواسته و یا ناخواسته به عنوان فرماندار محترم شهرستان والاترین مقام را در مسیر « تکثیر اعتماد اجتماعی » به شهروندان بر سینه دارید و ورزشکاران نیز به عنوان بخش قابل توجّهی از جامعه نگاه بر قلم شما داشته جسارتا” اقدام عاجلتان را در راه مرتفع نمودن مشکلات « سیروس ” جان ” پازوکی » ها خواستارند.

حاج محسن عزیز ؛

فرجام سخن عزیز با تاکید مُفرط ابراز می دارم علیرغم تقصیر و قصورهای اداری و نکرده های بیشمار آنان که باید همراه باشند و شاید نباشند که نیستند انتشار نشاط ، امید و تکثیر نور در پوست و گوشت و استخوان « سیروس » هاست آنان از پای نمی نشینند ، مسئولین را دریابید گرانقدر ؛ باور ندارید با کمی تامّل در تصویر ذیل دقّت فرمایید یا علی .

 

 

 

 

 

 

 

خدایا چنان کن سرانجام کار     تو خشنود باشی و ما رستگار

***

 

جامعه شناس و عضو پیوسته انجمن جامعه شناسی ایران

کارشناس خبر از دانشکده صدا و سیما ، صاحب امتیاز رسانه رسمی و بین المللی  ” رواپرس “

پژوهشگر و تحلیلگر مسائل منطقه آمریکای لاتین 

رضا عرب

 

پیوست :

مخاطبین گرامی این رسانه در سراسر گیتی علاوه بر مشاهده ی لینک خبر در شبکه های اجتماعی مرتبط به رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس ” می توانند با استفاده از موتورهای جستجو گر پیشرفته ضمن ورود به Google  و درج نام ” رواپرس ” یا مراجعه به آدرس https://ravapress.ir متن خبر یاد شده را تورّق نمایند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *