جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آموزش راه‌های مقابله با افسردگی در کتاب «تو افسرده نیستی»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / آموزش راه‌های مقابله با افسردگی در کتاب «تو افسرده نیستی»
کتاب «تو افسرده نیستی» با بررسی و بیان راهکارهای پیشگیری و مقابله با افسردگی، به تازگی توسط به‌نشر منتشر شده است.

به گزارش آستان ‌نیوز، این اثر به قلم محمد علی جمشیدی به نگارش در آمده و با همکاری به‌نشر‌(انتشارات آستان قدس رضوی) و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر و روانه بازار کتاب شده است.
بر اساس آمار، حدود یک پنجم مردم در طول زندگی، دچار افسردگی می‌شوند؛ به طوری که نیاز به خدمات مشاوره‌ و روان‌درمانی پیدا می‌کنند. خلق منفی در بسیاری موارد پیش قراول افسردگی است. درست است که اختلال نیست ولی می‌تواند زندگی را در آینده، مشکل یا مختل کند. در این کتاب سعی شده ضمن آشنایی با نشانه‌های این مشکل، خوانندگان در چهار فصل با آثار و عوامل آن آشنا شوند و راهکارهای پیشگیری و مقابله با‌ آن را بیاموزند.
در برشی از کتاب می‌خوانیم: «انرژی روانی ما انسان‌ها در حکم سوخت است، وقتی کاهش پیدا کند، توان خیلی از کارها را از ما می‌گیرد. خلق منفی همان چراغ قرمز و هشدار سوخت است».
این کتاب در ۶۴ صفحه، قطع رقعی با قیمت ۸۰۰۰۰  هزار ریال منتشر شده است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه‌ کتاب می‌توانند به صفحه‌ اینستاگرام @ behnashr_sale  و فروشگاه‌های به‌نشر مندرج در اینستاگرام به‌نشر مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *