دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فراخوان پویش #موهبت_خمینی(ره)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فراخوان پویش #موهبت_خمینی(ره)
به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) فراخوان پویش #موهبت-خمینی(ره) در فضای مجازی با همت دبیرستان واحد 6 مدارس امام رضا(ع) اعلام شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، پویشی به بهانه گرامیداشت یاد و راه امام راحل از سوی اولیاء واحد 6 مدارس امام رضا(ع) برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

دانش‌آموزان متوسطه اول دخترانه واحد 6 مدارس امام رضا(ع) می‌توانند تا تاریخ 27 خردادماه نسبت به ارسال آثار خود در قالب‌های مختلف با محوریت امام خمینی(ره) برای متولیان این واحد آموزشی اقدام کنند.

برای شرکت در این رقابت اشکال متنوع و در دسترسی اعم از عکس گرفتن از قاب عکس امام در منازل، همراه کردن جمله‌ای از حضرت امام درباره زنان بروی کاغذ با قاب عکس شان، بیان خاطره‌ای از دوران قبل و بعد انقلاب و یا تبعید و ارتحال حضرت امام با کمک بزرگترها، راهکارهای ابتکاری مادران برای شناساندن امام و آرمان‌هایش به فرزندان، انتشار فرازی از بیانات امام خمینی(ره) درباره بانوان با هشتگ «موهبت خمینی» در صفحات مجازی و نیز انتخاب شعری از دیوان اشعار امام خمینی و ارسال صوت دکلمه‌خوانی در نظر گرفته شده است.

این پویش فرهنگی در جریان برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان به اجرا در می‌آید تا ضمن بازآموزی آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به نسل آینده، فراغتی فکری و هنری در این ایام حساس محصلان باشد.    

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند جملات، عکس‌ها و متن‌های خود را در مهلت مقرر به نشانی  در @emamreza_vahed6در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام ارسال کنند. صاحبان آثار برتر از جوایز متنوع فرهنگی و معنوی بهره‌مند خواهند شد. 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *