دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جلسه هماهنگی کانون خدمت رضوی منطقه 15 ویژه دهه کرامت برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جلسه هماهنگی کانون خدمت رضوی منطقه 15 ویژه دهه کرامت برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های ابلاغی کانون خدمت رضوی استان تهران به منظور برگزاری مراسمات دهه کرامت با حضور رابطین محلات و کانون های تخصصی منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، آذرنوش؛ مسئول کانون خدمتی منطقه ۱۵، در این مراسم که در سالن همایش های دانشگاه آزاد واحد جنوب شرق برگزار شد، با اشاره به تقسیم وظایف کانون‌های تخصصی؛ از همه خادمیاران خواست تا با مشارکت و مساعدت مردم، تمام توان خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه کرامت به کار گیرند.
حسین عبدی؛ معاون کانون خدمتی منطقه ۱۵ نیز با اشاره به برنامه های ابلاغی ۱۴۰۱ به تشریح برنامه‌های کانون در دهه کرامت پرداخت و از همه حاضران خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمام تلاش خود را برای نهادینه سازی فرهنگ محبت رضوی در میان مردم به کار گیرند.
حمیده گودرزی؛ رابط کانون فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۱۵ با اشاره به کرامات خاص حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام از همه حاضران خواست، برای خدمت خالصانه به مردم، تمام توان خود را به کار گیرند و در این راه از سختی‌ها و ناملایمات احتمالی نهراسند.
گودرزی گفت: مراسم های دهه کرامت فراخوانی برای دعوت از اقشار مختلف مردم و جذب آنان برای فعالیت در کانون های خدمت رضوی است.

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *