دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء عضو، اهداء زندگی در راستای فرهنگ رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهداء عضو، اهداء زندگی در راستای فرهنگ رضوی
 

خادمیاران رضوی بابل از خانواده اهدا کننده عضو به خاطر ایثار و فداکاری آنان قدردانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران, به مناسبت سالروز میلاد خجسته کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) جمعی از خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده با حضور در منزل اهدا کننده عضو مرحوم قاسم(جواد) جهانی از فداکاری و ایثار و گذشت این خانواده تجلیل و قدردانی کردند.
مرحوم قاسم(جواد) جهانی سال ۱۳۹۴ در سن ۵۴ سالگی بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده و در یکی از بیمارستان‌های بابل بستری می شود. با پيشنهاد دختر بزرگ خانواده در سخت ترین لحظه زندگی خود تصمیم می‌گیرند اعضای حیاتی پدر خود را به بیماران نیازمند اهدا کنند تا زندگی دوباره را به انسان های دیگر ببخشد.
معصومه خدادادی مسئول کانون بانوان و خانواده در دیدار با مادر و دختران این مرحوم یاد و خاطره وی را گرامی داشت و از اقدام خداپسندانه بازماندگانش در اهدای عضو که باعث ادامه حیات چند بیمار منتظر پیوند اعضا شد قدردانی کرد.
وی ادامه داد: اهدای عضو اوج بخشش یک انسان است و دین اسلام اهمیت فوق العاده ای برای نجات جان انسان ها قائل است. همانطور که در قرآن آمده است کسانی که باعث بقای نفس شوند مانند آن است که باعث نجات جان، تمام انسان ها شده اند.
در پایان مراسم هدایای ارزنده ای به همراه بسته ویژه رضوی به همسر مرحوم قاسم جهانی اهدا شد. و همچنین به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر هدایایی به ۴ دختر این خانواده اهدا شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *