شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / داستانی از تدبیر امام محمدباقر(ع) در کتاب «بوی سکه های نو»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / داستانی از تدبیر امام محمدباقر(ع) در کتاب «بوی سکه های نو»
همزمان با ایام شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت‌، حضرت امام محمد باقر(ع) کتاب «بوی سکه های نو» دربردارنده داستانی از تدبیر امام باقر العلوم(ع) توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

به گزارش آستان  نیوز، این کتاب نوشته محمود پوروهاب است که همراه تصویرگری اسماعیل چشرخ و طراحی جلد امیر وحید سعیدی فرد درباره تدبیر و راهگشایی امام محمد باقر(ع) می گوید.
این داستان که برای گروه سنی نوجوانان در نظر گرفته شده، درباره‌ دوران زندگاني امام محمد باقر(ع) است که در آن دوره، سكه را از روم مي ‌آوردند و مردم و حكومت را براي دادن سكه تحت فشار مي‌ گذاشتند. در این داستان مردم با كمك امام نخستين سكه‌ هاي اسلامي را منقوش به شعار توحید و نام مبارک محمد(ص) ضرب مي‌ كنند.
در بخشی از کتاب می خوانیم: مشاور پیر از خوشحالی بر پیشانی امام بوسه زد و با صدای بلند گفت: درود بر تو ای محمد بن علی. گمان نمی کردم که بتوانی مشکل ما را حل کنی و بعد رو به روح بن زنباع کرد و گفت: حق با تو بود، این همان راه سومی است که گفتی!
این کتاب در سال های گذشته با عنوان «سکه هایی به نام محمد(ص)» و با تصویرگری متفاوت توسط به نشر در شش هزار نسخه چاپ شده بود.
علاقه مندان می توانند  این کتاب را از کتابفروشی های به نشر در مشهد و سراسر کشور و سایت www.behnashr.com  تهیه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *