دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / قدردانی خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان گودرز یزد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / قدردانی خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان گودرز یزد
به همت خادمیاران رضوی استان یزد و به نیت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از ۸ نفر از پرسنل خدوم کادر درمان بیمارستان غیر دولتی گودرز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد؛ دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد در این مراسم که به همراه جمعی از خادمیاران رضوی در بیمارستان گودرز حضور یافتند گفت: با توجه به فشارهای روحی و جسمی که ویروس کرونا به کادر درمان وارد کرده، در جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی، مقرر شد در فضایی رضوی از مدیران، پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌های کشور با اهداء پرچم حرم مطهر رضوی و بسته‌های تبرکی قدردانی شود و امیدواریم این برنامه موجب تقویت روحیه کادر درمان باشد.

محمد حسین رحیمی نسب افزود: در این شرایط حساس و خطرناک که همه مردم در منازل خود هستند و از بیمارستان‌ها دوری می‌کنند شما در جبهه سلامت و خط مقدم درمان مشغول خدمت‌رسانی هستید که این کار بزرگ و قابل تحسینی است.

وی ادامه داد: صحت و سلامت و قدرت بیش از پیش شما و خانواده‌تان را از درگاه خدای متعال آرزومندیم و سعی داریم با توانی که در استان هست فضای معنوی را با حضور پرچم رضوی در مجموعه‌های درمانی اشاعه دهیم تا موجب تقویت روحیه و قدرت جسمانی کادر درمان شود.

رئیس بیمارستان گودرز نیز در این مراسم، به مشکلات موجود در خصوص بیماری کرونا اشاره و برگزاری این مراسم را موجب تقویت روحیه پرسنل بیمارستان دانست.

 دکتر مرضیه فیصل اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از کادر بیمارستان چندین ماه خانواده خود را ندیده‌اند، جهت افزایش تقویت روحیه برنامه‌هایی را برای پرسنل مد نظر داریم.

وی ادامه داد: بیمارستان گودرز تنها بیمارستان غیر دولتی است که با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارد و بیماران کرونایی را پذیرش می‌کند و این به لطف روحیه ایثارگری همکاران زحمت کش این بیمارستان است.

در پایان مراسم از پزشکان و کادر درمان بیمارستان سرکار خانم مرضیه فیصل، سارا بدرود، فهیمه دوستی شعار و آقایان علی فاضل، هادی دهقان پور، محمد علی کمالی، محسن پنجه و وحید نجفی با اهدا لوح سپاس، پرچم و نمک متبرک رضوی قدردانی شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *