شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته « حاج مسعود حسنی » فعّال فرهنگی و قرآنی ، از رزمندگان دوران طلایی دفاع مقدّس

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / دلنوشته « حاج مسعود حسنی » فعّال فرهنگی و قرآنی ، از رزمندگان دوران طلایی دفاع مقدّس

 

*اگر مقام معظّم رهبری را علی ( ع ) زمان بدانیم بدون شک حاج قاسم مالک اشتر انقلاب بود.

*حاج قاسم می فرمودند انقلاب اسلامی ما حرم است و خودشان بحق مدافع این حرم بودند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

 

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ، مفتخر به انتشار بیش از 28 هزار مقاله ، یادداشت ، گزارش و … ، ملی و بین المللی ) .

 

دلنوشته ای برای ” حاج قاسم  ” ، این برگ ؛ دلنوشته حاج مسعود حسنی از پیشکسوتان عرصه دوران طلایی دفاع مقدّس ، فعّال فرهنگی و قرآنی 

 

 

رضای عزیزم قرار است دلنوشته ای برایت خطاب به سردار دلها بنویسم عزیزم ما کجا آن خوب آن زیبا کجا ؟

شهید سلیمانی ذخیره ی الهی بودند برای انقلاب و شهادت ایشان بنوعی احیای روحیه جهاد و شهادت بود و زنگ بیدار باشی برای یاوران خواب آلود نظام اسلامی و من می توانم بگویم شهادت حاج قاسم یکی از الطاف خفیّه الهی بود .

هر چه از زمان شهادت حاج قاسم می گذرد بواسطه ی شخصیت بی بدیل ایشان ابعاد تازه تری از جامعیت یک انسان کامل به نمایش گذارده می شود .

شنیده بودم امیرالمومنین ( ع ) جمع اضداد می باشند گر چه هیچکس را نمی توان و نباید با اهل بیت ( ع ) مقایسه نمود اما می توان با پیروی از آنان به مقامی رسید که ولی امر مسلمین جهان با قاطعیت در نماز ایشان بفرماید «اللهم انّا لانعلم منه الا خیرا» .

اگر مقام معظّم رهبری را علی ( ع ) زمان بدانیم بدون شک حاج قاسم مالک اشتر انقلاب بود.

حاج قاسم می فرمودند انقلاب اسلامی ما حرم است و خودشان بحق مدافع این حرم بودند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

در ایامی که خیلی از یاران انقلاب در انباشت مال و منال از هم سبقت گرفته اند ، انتخاب ایشان سبقت در خدمت به نظام اسلامی و سربازی ولی فقیه بود ، به خودم و مدعیان پیروی از ایشان یادآور می شوم امروز حجت بر همه تمام است و هیچ عذری در کم و کوتاهی در دفاع از نظام مقدس اسلامی و رهبری آن پذیرفته نیست و در یوم الحساب باید در مقابل شهدا و خانواده معظم آنها جوابگوی اعمالمان باشیم .

 

 

 

انتهای پیام 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *