سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

یادداشت « حبیب الله مطهّری فر » مدیر مسئول ” پایگاه خبری و نشریه صالح ” خطاب به برخی فعّالان انتخاباتی شهرستان پاکدشت : مردمِ آگاه به شیوه های مُندرس و ساخته شده در پستوها ، بی اعتنایند

یادداشت « حبیب الله مطهّری فر » مدیر مسئول ” پایگاه خبری و نشریه صالح ” خطاب به برخی فعّالان انتخاباتی شهرستان پاکدشت : مردمِ آگاه به شیوه های مُندرس و ساخته شده در پستوها ، بی اعتنایند

 

* فعّالان انتخاباتی به حکم اخلاق اسلامی و توصیه ها و تاکیدات امامین انقلاب برای معرّفی خود جلب نظر مردم و جذب رای حلال آنها بهتر است که صادقانه قابلیت ها ، برنامه ها و میزان وفای به عهد و میثاق خود با مردم را اثبات و تبیین کنند.

* برخی از فعّالان انتخاباتی در مواجهه با مردم پاکدشت وانمود می کنند که تغییر امامت جمعه این شهر ناشی از خواست آنها بوده است ، این بلوف و ادّعای واهی است.

*یادمان باشد تمسّک به « هدف وسیله را توجیه می کند » راهبرد اسلامی ، انقلابی و مومنانه نیست.

 

 

رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس “ ( دارای مجوّز انتشار به 3 زبان انگلیسی ، عربی و فارسی ) ؛

 

 

به گزارش « یعقوب آزادی » خبرنگار افتخاری دفتر این رسانه بین المللی در شهرستان پاکدشت ( استان تهران ) « حبیب الله مطهّری فر »  همکار ارزنده ارزش مدار  ، نویسنده گرانقدر ، روزنامه نگار چیره دست ، فعّال پیشکسوت رسانه ای و اجتماعی شهرستان پاکدشت نیز مدیر مسئول پایگاه خبری و نشریه پر بار و ارزشی صالح روز جمعه بیست و یکم مهر ماه سال جاری با استناد به تماس های مردمی صورت پذیرفته با رسانه متبوع مُشارالیه، طیّ درج یادداشتی تحت عنوان « میگن نگین » در نشریه مذکور خطاب به برخی گفتمان های صورت گرفته توسّط فعّالان انتخاباتی آن شهرستان ، مطالبی به شرح ذیل را تقریر نموده است .

بدیهی و گفتنی است این رسانه اوّلا”  ضمن ادای احترام به باورهای همکار گرامی ، قضاوت در خصوص موارد مطروحه را به مخاطبان فرهیخته آن دیار شهید و فرهنگ پرور  اِحاله ثانیا”  به جهت تکریم نقش مخاطبان فهیم از بیان هرگونه اظهار نظر اجتناب نموده ، بدون سر سوزن دخل و تصرّفی صرفا” به باز نشر یادداشت یاد شده مبادرت ورزیده است.

 

« حبیب الله مطهری فر »

 

 

 

براساس تماس های مردمی برخی از فعّالان انتخاباتی در مواجهه با مردم پاکدشت وانمود می کنند که تغییر امامت جمعه این شهر ناشی از خواست آنها بوده است ، این بلوف و ادّعای واهی در حالی است که 40 شهر در کشور از جمله 10 شهر در استان تهران در ایّام اخیر با تغییر امام جمعه مواجه بوده اند.

به نظر می رسد برخی از فعّالان سیاسی با رویکرد بزرگ نمایی خود از طریق توسّل به مسائل معمول و متداولی از این دست برآنند به این وسیله ناصواب بر انتخابات اسفند ماه سال جاری اثر بگذارند اما آنان به این نکته بدیهی توجه ندارند که مردم آگاه به این شیوه های مُندرس و ساخته شده در پستوها بی اعتنایند و تمسُک به این روش را نشانه ی ضعف و دست های خالی افراد خاص ارزیابی می کنند.

از این گذشته مردم چه در روز معارفه چه در اوّلین نماز جمعه دوره جدید و چه در نشست های متعدّدی که این روزها امام جمعه شهر با اقشار مختلف مردم در دفتر کارش داشته است بی واسطه و به طور مستقیم از زبان این روحانی دور اندیش و بصیر شنیده اند که ایشان برای جلوگیری از هر شائبه ای ، هوشمندانه خیلی واضح و شفّاف در کلامی که معطوف به توصیه ای از تاکیدات « امام خامنه ای » بوده به عموم مردم اطمینان داده اند که « امام جمعه مثل نماز جمعه متعلّق به همه مردم است ».

بسیاری از مردم خاصّه فعّالان شهرستان عملکرد ایشان در شهر قدس و سایر شهرهای دیگر را رصد کرده و دریافته اند که « حجت الاسلام جوکار » شخصیّتی صادق الوعد است .

 

 

 

 

 

بنابراین فعّالان انتخاباتی به حکم اخلاق اسلامی و توصیه ها و تاکیدات امامین انقلاب برای معرّفی خود جلب نظر مردم و جذب رای حلال آنها بهتر است که صادقانه قابلیت ها ، برنامه ها و میزان وفای به عهد و میثاق خود با مردم را اثبات و تبیین کنند نه اینکه به این شیوه های ناصحیح و ناموجّه متمسّک شوند تا به هدفشان برسند یادمان باشد تمسّک به « هدف وسیله را توجیه می کند » راهبرد اسلامی ، انقلابی و مومنانه نیست.

***

تکلمه ؛

مخاطبین گرامی در سراسر گیتی علاوه بر مشاهده ی لینک خبر در شبکه های اجتماعی مرتبط به رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس ” می توانند با استفاده از موتورهای جستجو گر پیشرفته ضمن ورود به Google  و درج نام ” رواپرس ” یا مراجعه به آدرس https://ravapress.ir متن یادداشت یاد شده را ملاحظه فرمایند.

انتهای پیام

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *