سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهمیت کانون های رسانه رضوی برای ترغیب مردم به وقف و نذر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهمیت کانون های رسانه رضوی برای ترغیب مردم به وقف و نذر
مدیر کانون های خدمت رضوی اصفهان عنوان کرد: کانون‌ رسانه و فضای مجازی رضوی می تواند با ارائه خدمات رسانه ای به خیریه ها و انعکاس فعالیت آنها در رسانه ها، راه را برای پیوستن این موسسات و خیریه ها به فعالیت های خیرخواهانه آستان قدس رضوی و وقف و نذر برای امام رضا(ع) هموار کند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، مصطفی حجه فروش در نشست هم اندیشی با خادمیاران‌رضوی رسانه و فضای مجازی استان که به منظور هماهنگی، تعامل و تبادل نظر در دفتر آستان قدس اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با تشکیل این شورا و تشکیل اتاق فکر و نشست های مستمر، می توان از تمام ظرفیت خادمیاران استفاده کرد چون ما در قبال اعلام آمادگی خادمیاران برای خدمت مسئول هستیم و باید زمینه را برای فعالیت خادمیاران فراهم کنیم و حضور فعال‌تر کانون رسانه و فضای مجازی می‌تواند این مهم را تسهیل کند.

وی با تاکید بر تولید محتواهای جذاب و حرفه ای از فعالیت تمام کانون های خدمت رضوی استان توسط کانون رسانه و فضای مجازی متذکر شد: موضوع تشویق و ترغیب مردم و خیریه ها به وقف و نذر برای امام رضا(ع)، مغفول مانده و مردم از اهمیت و نتایج وقف برای آستان قدس رضوی آگاه نیستند و این هنر کانون رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی است که در این زمینه با فعالیت خود مردم را به این سمت هدایت کند.

حجه فروش با اشاره به اینکه ما می خواهیم همه خیریه ها زیر پرچم امام رضا(ع) قرار بگیرند افزود: کانون‌ رسانه و فضای مجازی رضوی می تواند با ارائه خدمات رسانه ای به خیریه ها و انعکاس فعالیت آنها در رسانه ها، راه را برای پیوستن این موسسات و خیریه ها به آستان قدس رضوی هموار کند.

وی وظیفه خادمیاران را حمایت از نیازمندان و رفع محرومیت در همه ابعاد دانست و گفت: فعالیت کانون خادمیاران شهرستان ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، با توجه به توانایی مالی کم این کانونها بهتر است آنان در کنار مؤسسات خیریه و مردمی فعالیت کنند و خادمیاران این موسسات را در زمینه های مختلف از جمله خیرین، فرهنگی، خدماتی و اطلاع رسانی همراهی کنند.

مدیر کانون های خدمت رضوی اصفهان در ادامه با تاکید براینکه کانون رسانه و فضای مجازی  باید با انتشار و انعکاس فعالیت کانون های خدمت رضوی، حق رسانه‌ای آنها را  ادا کند خاطر نشان کرد: کانون رسانه باید سه نوع خبر تولید کند، یکی برای مشهد و اطلاع رسانی فعالیت کانون ها در پایگاه آستان نیوز،  دیگری برای 6 هزار و 500 خادمیار فعال استان که از فعالیت سایر خادمیاران در سطح استان آگاه شوند و سومین خبر برای آگاه سازی عموم مردم استان اصفهان انجام گیرد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان ابراز کرد: در تهیه اخبار و اطلاع رسانی کانون های خدمت رضوی، ابتدا باید احترام و شأن والای حضرت امام رضا(ع) و پس از آن حرمت خادمیاران  و نیازمندان حفظ شود.

گفتنی است، در این نشست اعضای کانون رسانه و فضای مجازی با ارائه گزارشی از فعالیت یک ساله خود پیشنهادات و نقاط ضعف و قوت فعالیت خود را بیان کردند و در مورد آن بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *