شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی آستان قدس از 300 تن از کارگران روزمزد ساختمانی در ماه ضیافت الهی ( علی کریمی رستگار )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی آستان قدس از 300 تن از کارگران روزمزد ساختمانی در ماه ضیافت الهی ( علی کریمی رستگار )
آستان قدس رضوی در طرحی یک روزه به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، 300بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 250هزار تومان و بن خرید پوشاک به ارزش 300هزار تومان را در میان کارگران ساختمانی روزمزد توزیع کرد.

امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی در گفت‌وگویی اظهار کرد: آستان قدس رضوی در طول ماه مبارک رمضان طرح‌های متنوعی را برای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت شهر مشهد در نظر گرفته است که حمایت از قشر کارگری یکی از اهداف برنامه‌های این مجموعه است.
وی بیان کرد: طی طرحی با هدف حمایت از کارگران روزمزد در روزهای تعطیلی مشاغل و بیکاری قشر کارگران، ساعت 5 صبح تعداد 300 نفر از این کارگران با خودروهایی از میادین سطح شهر به تربیت بدنی آستان قدس منتقل شدند و چند ساعتی از برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده استفاده کردند.
بهنام اضافه کرد: قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، اجرای شش قطعه سرود توسط گروه سرود آوای رضوان از جمله برنامه های فرهنگی این روز بودند. در پایان، به هر یک از کارگران دعوت شده یک بسته‌ مواد غذایی و بهداشتی به ارزش 250 هزار تومان و بن خرید پوشاک به ارزش 300 هزار تومان اهدا شد.
به گفته وی، با توجه به این نکته که شماری از افراد خود را در میان جامعه کارگران روزمزد ساختمانی جا می‌زنند تا از خدمات ارائه شده به این قشر زحمتکش سوء استفاده کنند، این برنامه اول صبح اجرا شد تا کارگران واقعی تحت پوشش طرح قرار بگیرند.
شایان ذکر است، آستان قدس رضوی در طرح جامع دیگری در طول ماه مبارک رمضان جامعه کارگران روزمزد ساختمانی شهر مشهد را با توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی مورد حمایت قرار می‌دهد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *