جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «دستان پر مهر» ویژه کودکان محروم بوشهر توسط خادمیاران رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «دستان پر مهر» ویژه کودکان محروم بوشهر توسط خادمیاران رضوی
در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی، طرح «دستان پر مهر» ویژه کودکان محروم توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر در حال اجراست.

 حجت الاسلام و المسلمین  یوسف جمالی؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بیان اینکه سلامت روح و روان جامعه در کنار سلامت جسم از اهمیت ویژه‌ای برخور است، گفت: ویروس منحوس کرونا به همان اندازه که به سلامت جسمانی بیماران آسیب زده، معیشت خانواده‌ها و سلامت روح و روان آنان به ویژه کودکان و نوجوانان را تحت تاثیر سوء خود قرار داده است.

وی افزود: امروز مهمترین جبهه فرهنگی و معنوی کشور شرکت در رزمایش مواسات و همدلی است که باید تمام اقشار جامعه را در بر بگیرد و نباید اجازه داد کودکان و نوجوانان که مهمترین قشر آسیب‌پذیر جامعه به شمار می‌آیند در سایه این ویروس دچار آسیب‌های روحی شوند.

وی اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و به همت کانون خادمیاران نوجوان و مبلغین رضوی طرح دستان پرمهر در حال اجراست.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر هدف از اجرای این طرح را همدلی با خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: بنا داریم با جمع‌آوری هدایای مردمی برای کودکان این خانواده‌ها اسباب بازی تهیه و بین آنان توزیع کنیم.

وی در ادامه از مردم شریف و مومن استان بوشهر که همواره در برنامه‌های مختلف دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی همکاری دارند تشکر و درخواست کرد تا در این اقدام خداپسندانه نیز یاری‌رسان خادمان امام رئوف(ع) باشند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *