سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - Tuesday 07 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 240 بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان فامنین توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 240 بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان فامنین توزیع شد
مدیر کانون خادمیاران شهرستان فامنین استان همدان از تهیه ۲۴۰ بسته حمایتی و توزیع آن بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان فامنین خبر داد.

‬‏مجتبی ایمانی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط خادمیاران شهرستان فامنین در مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: در ایام درگیری مردم با ویروس کرونا، تعدادی از خادمیاران این شهرستان همراه با هیئت شباب المهدی(عج) در گندزدایی معابر و سطوح با مواد ضدعفونی کننده مشارکت داشتند.
وی با اشاره به اینکه در ایام مبارزه با کرونا 4 راس گوسفند قربانی به ارزش ۱۲0میلیون ريال بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در این ایام ۲۴۰ بسته حمایتی تهیه و در بین نیازمندان آسیب دیده توزیع شد.
ایمانی ارزش بسته‌های توزیع شده را۵۰0 میلیون ريال ذکر کرد و گفت: این بسته‌ها متشکل از مواد غذایی نظیر برنج، ماکارونی، روغن، چای، پنیر، قند، شکر، حبوبات، مرغ و گوشت بود.
مدیر کانون خادمیاران شهرستان فامنین با اشاره به تهیه تعدادی کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی بیان کرد: این کارت هدایا بین ۱۰۰ نفر از آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.
ایمانی عنوان کرد: همچنین تهیه و توزیع ۲۰۰ سبد غذایی در مرحله دوم در نظر گرفته شده، که پس از آماده شدن توزیع خواهد شد.
وی در خصوص تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح بین نیازمندان ابراز کرد: از هر کدام از ضدعفونی کننده‌های دست و سطوح ۵۰۰ بطری بین نیازمندان توزیع شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *