چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - Wednesday 15 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح سفره مهربانی ۳ در شهرستان جیرفت اجرا می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طرح سفره مهربانی ۳ در شهرستان جیرفت اجرا می‌شود
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی جیرفت اظهار کرد: خادمیاران رضوی با اجرای طرح سفره مهربانی ۳ ، سبک و سیره رضوی را در جامعه رواج می‌دهند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا شهدادی، مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در نشست توجیهی مسئولان کانون‌های محله‌ای شهرستان جیرفت گفت: در راستای انجام خدمت‌رسانی کریمانه و همزمان با اجرای طرح سفره مهربانی ۳، خادمیاران رضوی در شهرستان جیرفت نیز این طرح را در مناطق محروم به اجرا در می آورند.

وی با اشاره به فداکاری‌های کادر درمان و مدافعان سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا افزود: خادمیاران رضوی نیز در این برهه از زمان برای رفع محرومیت در زمینه تهیه مایحتاج خانوارهای بی‌بضاعت تلاش و همتی مضاعت خواهند داشت.

حجت الاسلام شهدادی با اشاره خدمت‌رسانی کریمانه از سوی خادمیاران جیرفتی در شش ماهه اولیه سال تصریح کرد: کمک‌های مومنانه به سیل‌زدگان جنوب کرمان، دیدار و تجلیل از کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره)، تولید و توزیع ماسک، تهیه و توزیع غذای گرم میان نیازمندان، اقدامات جهادی و ضد عفونی معابر، ساخت و ساز و تعمیر منازل محرومین و … از جمله فعالیت‌های خادمین امام رئوف(ع) بوده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *