دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دارالشفاء امام جعفر صادق(ع) در بیرجند توسط کانون سلامت رضوی افتتاح شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دارالشفاء امام جعفر صادق(ع) در بیرجند توسط کانون سلامت رضوی افتتاح شد
همزمان با عید غدیر دارالشفاء امام جعفر صادق(ع) کانون سلامت خادمیاران رضوی در مسجد جامع توحید شهر بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی، مسئول کانون خادمیاری سلامت کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این درمانگاه گفت: این دارالشفاء به منظور خدمت کریمانه و با هدف خدمت رسانی پزشکی به همشهریان در مسجد جامع توحید شهرستان بیرجند برپا شده است.

حسن مجنونی افزود: در این درمانگاه خدماتی شامل پزشک تخصصی، پزشک عمومی، دندان پزشکی، سرم تراپی، تزریقات و نوار قلب به نیازمندان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: درمانگاه امام جعفر صادق(ع) در مسجد جامع توحید شهر بیرجند همه روزه بجر ایام تعطیل از ساعت 9تا 11 صبح و عصرها از ساعت 18 تا 21 شب فعال است.

مجنونی با تاکید بر لزوم جذب خیرین و واقفان سلامت برای گسترش کمی و کیفی خدمات درمانی به محرومان استان، گفت: در شرایط کنونی درمان بیماران یکی از اولویت های مهم است و از خیرین درخواست می شود با توجه به هزینه های گزاف دارو و تجهیزات پزشکی در این حوزه برای کمک به درمان نیازمندان ورود پیدا کنند.

مسئول کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد در آینده با کمک خیران یک بیمارستان مجهز ویژه درمان محرومان برای آستان قدس رضوی در استان احداث و راه اندازی شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *