پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - Thursday 09 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری دوره فن بیان و گویندگی در اصفهان ویژه خادمیاران‌رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری دوره فن بیان و گویندگی در اصفهان ویژه خادمیاران‌رضوی

مسئول کانون محله‌ای خادمیاران رضوی نورباران اصفهان از برگزاری دوره فن بیان و گویندگی در اصفهان ویژه خادمیاران‌رضوی خبر داد.

سعید سروری زاده در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: این دوره به منظور تقویت مهارت گویندگی خادمیاران علاقه‌مند و با استعداد برگزار شد.

سروری زاده اشاره کرد: علاقه مندان به این دوره پس از ثبت‌نام، گروه بندی شده و از تمامی آنها تست گویندگی به منظور انتخاب افرادی که در این زمینه استعداد ویژه‌ای دارند، گرفته شد.

وی در مورد محتوای آموزشی این دوره گفت: از آنجا که سخنوری پیش‌زمینه‌ گویندگی است، در این دوره علاوه بر فن بیان گویندگی، تکنیک های ویژه‌ای برای فن بیان سخنوری نیز آموزش داده شد.

سروری زاده اضافه کرد: پس از اتمام این دوره، دوره‌ تکمیلی نیز برگزار می‌شود که برای شرکت در آن نیز مجدد از هنرجویان تست گرفته می‌شود.

وی در ادامه افزود: هنرجویان برگزیده، پس از تکمیل دوره‌ها حداقل یک کار تخصصی در زمینه گویندگی انجام خواهند داد.

مسئول کانون محله‌ای خادمیاران رضوی نورباران اصفهان گفت: این دوره به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دو بازه زمانی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *