جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پنجمین یادواره «لاله‌های رضوی» در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پنجمین یادواره «لاله‌های رضوی» در جوار مزار شهید سلیمانی برگزار شد
پنجمین یادواره «لاله‌های رضوی» توسط کانون‌های خدمت رضوی با حضور خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، پنجمین یادواره لاله‌های رضوی توسط کانون خانواده شهدا رضوی با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر فرهنگی گلزار شهدای کرمان و خانواده‌های معظم شهدا در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

محمدرضا احمدی مسئول فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهید سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم فرزند خلف امام راحل بود و در مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری پرورش یافت.

وی با عنوان اینکه هزار و 117 شهید در گلزار شهدای شهر کرمان آرام گرفته و امروز گلزار شهدای کرمان یک زیارتگاه است گفت: از خدا می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.

احمدی تکریم و تعظیم شهیدان و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت را وظیفه‌ای ارزشمند و متعالی دانست و گفت: حضور در گلزار شهدا، پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی شهداست که با دفاع از کیان جامعه سرافرازی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

در این مراسم سردار محمدرضا حسنی سعدی از آزادگان و یادگاران دفاع مقدس به نقل خاطره و روایت گری از حاج قاسم سلیمانی پرداخت و در ادامه مسئولان و مدعوین حاضر با قرائت فاتحه و حضور برسر مزار شهدای دفاع مقدس با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت و میثاق دوباره بستند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *