جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / قمصر، پایتخت گل و گلاب ایران معطر از شمیم رضوی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / قمصر، پایتخت گل و گلاب ایران معطر از شمیم رضوی شد
خدام حرم رضوی در حالی که پرچم سبز رضوی را بر روی دست پهن کرده بودند با طنین نقاره خانه وارد یادمان گلزار شهدای گمنام قمصر پایتخت گل و گلاب ایران شدند.

طنین انداز شدن نوای دلنشین نقاره خانه همزمان با پخش السـلام ای خـادمـان درگـه سـلطان تـوس در لحظه ورود خدام ناخودآگاه آسمان چشمت را بارانی می‌کرد و مروارید اشک دلت را از این همه شور، شعور و شکوه رضوی صیقل می‌داد.
خدام حرم رضوی با نگه داشتن پرچم سبز رضوی بر سر مزار شهدای گمنام و گلباران مزار این مردان مرد، قاب زیبایی از شکوه، عزت و ایثار حماسی شهدا را با محبت علوی بر طاقچه دلت پرتو افشانی می‌کردند.
نوازش روح بخش نسیم شبانه؛ زیبایی، شادی و نشاط معنوی این حضور را مضاعف کرد آنچنان که حس می‌کردی میان صحن سقاخانه رو به ایوان طلا دست به سینه سلام می‌دهی.
بعد از ادای احترام و گل افشانی مزار شهدای گمنام توسط کاروان زیر سایه خورشید، خدام حضرت رضا(ع) در کنار شهروندان قمصری که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه اختصاصی نشسته بودند حضور پیدا کردند.
نغمه گوش نواز مدیحه سرایی مداح اهل‌بیت(ع) همراه با توزیع نمک و نبات رضوی توسط خدام حضرت شمس والشموس(ع) بین شهروندان، جسم و جانشان را بیمه کرد و برکت سفره هایشان شد.
اهدای سفر مشهد مقدس به ۹ زائر اولی، توزیع عهدنامه دوستی و رفاقت با یک شهید از شهدای قمصر با حضور خدام حرم رضوی نیز عشق‌بازی و نشاط معنوی ضیافت جشن مردمی زیر سایه خورشید را هویتی از جنس نور و ایمان شهادت بخشید.

حسن ختام جشن مردمی زیر سایه خورشید در پایتخت گل سرخ ایران نیز با قرائت سلام و دعای خدام حرم رضوی با «مهر به تو از دور سلام» ثبت شد.
گفتنی است؛ موسسه خادمین حضرت رضا(ع) در کاشان هر ساله در دهه کرامت، مجری برگزاری جشنواره ملی فرهنگی- هنری «آه و آهو»، جشنواره «بین‌المللی امام رضا» علیه السلام و حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در این منطقه است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *