یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور کاروان زیر سایه خورشید در 19 شهرستان استان فارس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور کاروان زیر سایه خورشید در 19 شهرستان استان فارس
خادمین امام مهربانی ها به مناسبت دهه مبارکه کرامت در ۱۹ شهر استان فارس حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از فارس، خادمین حرم مطهر حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا(ع) در قالب دو گروه شهید رودکی و شهید اسکندری به مناسبت دهه مبارکه کرامت در ۱۹ شهرستان استان فارس اجرای برنامه خواهند داشت.

برنامه اصلی خادمین تقدیر از افرادی است که در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش مجاهدانه انجام دادند؛ علاوه بر آن کادر پزشکی در بیمارستان ها و درمانگاه ها که برای نجات بیماران خودشان را در معرض این ویروس خطرناک قرار دادند و در این راه تعدادی از این عزیزان مظلومانه به فوض عظیم شهادت رسیدند، افرادی که در جمع آوری ارزاق و توزیع بین افراد آسیب دیده از این ویروس تلاش کردند و همچنین افرادی که در گند زدایی و ضد عفونی کردن معابر و مکان های پر جمعیت فعالیت داشتند تقدیر خواهد شد.

خدام امام رئوف به همراهی خادمیاران رضوی استان در دیدار با این مدافعان سلامت با پرچم گردانی پرچم متبرک امام رضا(ع) و مدیحه سرایی و سخنرانی و دادن بسته تبرکی به نیابت از امام مهربانی ها از آنها تجلیل و قدردانی کردند.

از دیگر برنامه های کاروان های زیر سایه خورشید در استان دیدار با ائمه جمعه، خانواده های معظم شهدا ، غبارروبی گلزار شهدا و… با رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *