سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن تکلیف دختران و پسران اصفهانی با طعم شیرین هدایای رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن تکلیف دختران و پسران اصفهانی با طعم شیرین هدایای رضوی
مسؤل کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی از مشارکت این کانون در برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران اصفهانی خبر داد.

حوریه رجالی در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان، با اشاره به شرایط کرونا و نیاز به تزریق روحیه شاد بین اقشار مختلف جامعه گفت: جشن تکلیف دختران و پسران اصفهانی در این شرایط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرشورتر از همیشه برگزار می شود.

وی تأکید کرد: در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) و سبک رضوی در کانون بانوان و خانواده رضوی اصفهان اجرای جشن های تکلیف هرسال به طور شایسته ای انجام می شد، امسال هم با توجه به شرایط کرونا و نیاز به تزریق روحیه شاد در بین اقشار مختلف جامعه و خانواده این برنامه پرشورتر و پربارتر در حال انجام است.

رجالی ادامه داد: این برنامه که به طور گسترده در سطح اصفهان و شهرستان ها انجام می شود، علاوه بر اجرای مستقیم به صورت همراهی و پشتیبانی نیز در حال انجام است.

وی افزود: این برنامه را با بسته های فرهنگی بهداشتی و هدایای متبرک آستان قدس رضوی حمایت کردیم که باعث ایجاد انگیزه و افزایش مخاطبان شد و تقاضای فراوانی از شهرستان ها و مؤسسات فرهنگی داشتیم.

رجالی اظهار داشت: بسته های فرهنگی بهداشتی این طرح تولیدات خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی است که توسط کارگروه های اشتغال زایی و کارآفرینی، هنری و کارگروه پشتیبانی تهیه شد. هدایای بسته های فرهنگی شامل چادرنماز، مقنعه، ساک ویژه جشن تکلیف و جانماز کودکانه است و همچنین بسته های فرهنگی شامل کتب و سی دی پیرامون زندگی نامه حضرت فاطمه(س) به همراه مهر، تسبیح و بسته های شکلات و بسته های متبرک رضوی و هدایای دخترانه و پسرانه مزین به نمادهای های امام رضایی است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *