دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش تعمیر منازل محرومین توسط خادمیاران سیرجان انجام شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پویش تعمیر منازل محرومین توسط خادمیاران سیرجان انجام شد
مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی سیرجان از اجرای پویش تعمیر منازل محرومین در این شهرستان توسط خادمیاران رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، مهدی امامی پناه، مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان سیرجان گفت: خادمیاران رضوی پویش ساخت و تعمیر منازل محرومین را به منظور پیروی از سیره اهل بیت(ع) و حمایت از اقشار بی بضاعت آغاز و به نیابت از امام هشتم (ع) اقدام به شناسایی و تعمیر منازل محرومین کردند.

وی افزود: خادمیاران رضوی در کانون محله ای مسجد قدس با تکمیل منزل مسکونی برای دو خانواده هفت نفره اقدام به ساخت دو باب حمام، دو چشمه سرویس بهداشتی، آشپزخانه و هال و پذیرایی کردند که مبلغی معادل‌۷۰ میلیون تومان هزینه صرف آن شده است.

امامی پناه ادامه داد: ساخت یک چشمه سرویس بهداشتی و دو باب حمام و اجرای عملیات ساختمانی همچون ایزوگام پشت بام، گچ کاری ساختمان، کفسازی، رنگ آمیزی و احداث کامل یک واحد مسکونی برای نیازمندان در محله شهیدآباد سیرجان با هزینه ای برابر با ۵۳۵ میلیون تومان از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی خادمیاران کانون محله ای مسجد امام رضا(ع) است..

وی خدمت خالصاله خادمیاران رضوی را تکریم قشر بی بضاعت جامعه دانست و بیان کرد: همدلی خادمان امام مهربانی با نیازمندان، جهادی در راستای رفع محرومیت از جامعه و پیشبرد اهداف خادمیاری است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *