چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - Wednesday 08 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی خادمیاران رضوی شهرستان شهریار از شهید گمنام

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / میزبانی خادمیاران رضوی شهرستان شهریار از شهید گمنام

خادمیاران رضوی شهرستان شهریاردر دومین شب قدر میزبان پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده بودند و در کنار این شهید ندای الغوث الغوث سر دادند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار در شب شهادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام میهمان ویژه ای داشتند که حضورش بر معنویت فضای آشپزخانه حضرت رضا(ع) در این میعادگاه خدمت رمضانی خادمیاران برای خدمت به محرومان افزوده بود.
آشپزخانه حضرت رضا(ع) شب بیست و یکم رمضان میهمانی داشت از جنس ایثار که با حضورش سفره مناجات خادمیاران و یاوران رضوی را معطر کرد، سر دادن ندای《سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب》با حضور این شهید شنیدنی تر شده بود.
خانواده خادمیاران و یاوران رضوی وجمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در آشپزخانه حضرت رضا(ع) از پیکر این شهید گمنام استقبال کردند و پس از مناجات خوانی، مداحی و خلوت عاشقانه با پروردگار پیکر این شهید بردستان حاضران تشییع و با او وداع کردند‌.
خادمیاران رضوی وخیران شهرستان شهریار در ماه مبارک رمضان با راه اندازی پویش ۳۰ شب افطاری ساده تا کنون توانسته اند بیش از۲۰ هزار پرس غذای نذری متبرک و ۵۵ هزارقرص نان نذری را برای اطعام و افطار تهیه و بین نیازمندان توزیع کنند، این حرکت مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه  دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *