دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

ثبت‌نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

ثبت‌نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از طریق سایت اینترنتی باشگاه نانو انجام می‌شود.

مهیار خادم، مدیر ترویج دانش‌‌آموزی ستاد نانو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس گفت: از ابتدای اسفندماه ثبت‌نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو آغاز شده است.

خادم ادامه داد: دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود.

وی افزود: متقاضیان ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند  تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانیwww.nanoclub.ir نسبت به ثبت‌نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

خادم گفت: دانش‌آموزان پایه نهم تا دوزادهم واجد شرایط در ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو هستند.

 مدیر ترویج دانش‌‌آموزی ستاد نانو خاطرنشان کرد: دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله برگزار خواهد شد که جزئیات آن به شرح زیر است:

– مرحله اول، تیرماه ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی در قالب یک آزمون تستی و در سامانه آزمون باشگاه نانو برگزار می‌شود.

– مرحله دوم، مردادماه ۱۴۰۰ و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی- تشریحی در حوزه‌های سراسر کشور و با توجه به تعداد افرادی که در مرحله نخست برگزیده می‌شوند.

– مرحله پایانی، اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ در قالب یک اردوی علمی عملی

به گفته خادم، در یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ داوطلب شرکت کردند و با توجه به شرایط کرونا در سال جاری تعداد افرادی که در دوره دوزادهم المپیاد شرکت می‌کنند، مشخص نیست، اما درنهایت حدود ۳۰ نفر وارد مرحله سوم می‌شوند.

 مدیر ترویج دانش‌‌آموزی ستاد نانو در پایان گفت: المپیاد دانش‌آموزی نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده و مدال‌آوران با عضویت در بنیاد ملی نخبگان می‌توانند از  امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *