چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - Wednesday 08 May 2024

پخش برنامه‌ «فوق العاده» برای کنکوری‌ها

پخش برنامه‌ «فوق العاده» برای کنکوری‌ها

برنامه ای ویژه داوطلبان کنکور با عنوان «فوق العاده» از امشب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

به گزارشمهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در روزهای باقیمانده به این آزمون دچار اضطراب و فشارهای روانی و عاطفی زیادی می شوند. همین مقوله سبب می شود برخی از داوطلبان علی‌رغم مطالعه زیاد و آمادگی بالای تحصیلی عملکرد مناسبی در کنکور نداشته باشند و نتیجه مطلوبی را کسب نکنند.

در همین راستا شبکه امید با در نظر گرفتن برنامه ای ویژه داوطلبان کنکوری سعی دارد اضطراب و فشارهای روانی این قشر را مدیریت کند تا بهترین عملکرد را در کنکور داشته باشند.

برنامه «فوق العاده»، میزبان کارشناسان و روانشاسان خبره خواهد بود و با آنان در جهت ارائه روش هایی برای مقابله با اضطراب و رسیدن به آرامش روانی داوطلبان گفت و گو خواهد کرد.

از دیگر بخش های این برنامه پرداختن به اخبار ویژه کنکور، تهیه گزارش از داوطلبان در محل برگزاری کنکور و بیان حس و حال آنان قبل و بعد از آزمون، دعوت از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و گفتگو با آنان، پرداختن به طنز انتقادی ویژه کنکور و مرور خاطرات طنازانه افراد سرشناس از حضورشان در کنکور خواهد بود.

برنامه «فوق العاده» به تهیه کنندگی علیرضا محمدخانی از روز سه شنبه ۲۸ مرداد ساعت ۲۳ به مدت ۵ شب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *