پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - Thursday 09 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طنین “سلام فرمانده” در ارومیه پیچید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / طنین “سلام فرمانده” در ارومیه پیچید
 

پویش و تمرین سرود «سلام فرمانده» با حضور پرشور بیش از یکهزار و ۴۰۰ نفر از دهه نودی ها در ارومیه اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از  آذربایجان غربی، به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان و با اجرای کانون خدمت رضوی روضه رضوان و گروه سرود یاران خراسانی این کانون و با مشارکت قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمال غرب کشور، شهرداری ارومیه، صداوسیما، جبهه فرهنگی، موسسه علوم قرانی یاسین و حسینیه اعظم ثارالله، با حضور  یکهزار و چهارصد و چهل و هشت دانش آموز دختر و پسر ارومیه ای پویش و تمرین سرود «سلام فرمانده» در محل حسینیه اعظم ثارالله ارومیه اجرا شد.
در این پویش، دختران و پسران نوجوان دهه هشتادی و نودی، با همخوانی سرود حماسی «سلام فرمانده» به عنوان سربازان کوچک عشق خود را به امام زمان(عج) به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد دبیر کانون های خدمت رضوی آذربایجان غربی در جمع نوجوانان و والدین آنان با اشاره به عشق و ارادت کودکان و نوجوانان به امام زمان(عج) و سرباز  و گوش به فرمان رهبری بودن گفت: با صلوات فرستادن به امام زمان(عج) ثابت کنید سرباز امام زمان هستید و با اطاعت کردن از رهبری، عشق خود را نشان دهید.
سرود «سلام فرمانده» با هدف به‌ تصویرکشیدن عشق و ارادت دهه‌ نودی‌ها و دهه‌ هشتادی‌های ایران اسلامی به امام‌ زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را نخستین بار ابوذر روحی اجرا کرد و سپس با هم‌خوانی‌ها و اجرا‌های مختلف در اکثر شهر‌های کشور در حال اجراست.
خاطرنشان می شود این اجتماع، تمرین سرود سلام فرمانده برای اجتماع عظیم دهه نودی ها در دهه کرامت می باشد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *