جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

برخی فریب‌خوردگان ادعاهای پوچ رسانه‌های دشمن را باور کردند

برخی فریب‌خوردگان ادعاهای پوچ رسانه‌های دشمن را باور کردند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی فریب‌خوردگان ادعاهای پوچ رسانه‌های شیطان بزرگ را باور کردند، آنانی که واقعا معاندند، بسیار انگشت‌شمار هستند.

سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان، گفت: حرف ملت همانی است که در روز ۱۳ آبان شنیدیم.

وی افزود: اینکه عده‌ای اندک(اغتشاشگران در حد یک درصد هم نیستند) خودشان را در مقابل موج خروشان اکثریت مردم که به خیابان‌ها آمدند و شعار ضد اغتشاش سر دادند و نظرشان تأیید نظام بود، نماینده ملت می‌دانند، قابل قبول نیست.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: چطور اقلیتی که قابل شمارش نیستند، خود را اکثریت می‌دانند، اما اکثریت قریب به اتفاق مردم که طرفدار نظام هستند را نمی‌بینند و سعی می‌کنند خودشان را اکثریت نشان دهند؟ اینکه جمعیتی اندک خودشان را در برابر جمعیتی میلیونی تعریف می‌کنند، جزو عجایب است.

محفوظی گفت: همیشه صدای ملت را شنیدیم، اکثریت ملت خواهان آرمان‌های انقلاب هستند؛ بسیاری از این جمعیت اندک هم فریب خورده رسانه‌های دشمن هستند، اکثریت مردم همان‌هایی هستند که روز ۱۳ آبان به میدان آمدند.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه کسانی که این جمعیت کم را بزرگ جلوه می‌دهند، ضد نظام و دین هستند، گفت: این‌ها با جمهوری اسلامیِ ایرانِ عزتمند و قدرتمند که صدای اسلام واقعی است مشکل دارند. متاسفانه برخی از فریب‌خوردگان هم ادعاهای پوچ رسانه های شیطان بزرگ را باور کردند، کسانی که واقعا معاند هستند بسیار انگشت شمار هستند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *