سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

ابراز همدردی مجدد امارات با دولت و ملت ایران در حادثه تروریستی کرمان

ابراز همدردی مجدد امارات با دولت و ملت ایران در حادثه تروریستی کرمان

در پی صدور بیانیه وزارت خارجه دولت امارات در محکومیت شدید حادثه تروریستی در شهر کرمان، وزیر مشاور در امور خارجی دولت  امارات نیز با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، دفتر یادبود شهدای این حادثه تروریستی را امضا کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «خلیفه شاهین المرر» وزیر مشاور در امور خارجی دولت امارات دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان را در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی امضا و ضمن محکوم کردن این واقعه بعنوان یک اقدام شنیع تروریستی، تاکید کرد که امارات هر اقدام تروریستی که بی‌گناهان را هدف قرار داده و امنیت و ثبات را خدشه دار کند، رد می کند.

وی با ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه تروریستی، برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

وزیر مشاور در امور خارجی همچنین با اشاره به روند رو به رشد روابط دوجانبه میان ایران و امارات، آمادگی کشورش را برای توسعه مناسبات در تمام زمینه‌ها با ایران اعلام کرد.

رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده نیز در این دیدار، ضمن تشکر از ابراز همدردی امارات با جمهوری اسلامی ایران، انجام این گونه اقدامات تروریستی را نشانه ضعف و زبونی دشمنان دانست و بر ضرورت اتحاد و انسجام در برخورد با ترور، خشونت و نقض حقوق بشر و ارزشهای انسانی تاکید کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *