شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

بازداشت 260 فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در چهار روز گذشته

بازداشت 260 فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در چهار روز گذشته

در حالی که تا کنون 117 فلسطینی زن و کودک طی توافق آتش‌بس از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند طی مدت توافق آتش‌بس 260 فلسطینی دیگر در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

به گزارش  فارس، در حالی که چهار روز از آتش‌بس در نوار غزه می‌گذرد اشغالگران صهیونیست دست کم 260 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این در حالی است که تا کنون و طی سه روز گذشته تنها 117 فلسطینی زن و کودک از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند.

در حالی که تا ساعاتی دیگر توافق آتش‌بس چهار روزه میان رژیم صهیونیستی و حماس پایان می‌یابد، دقایقی پیش وزارت خارجه قطر خبر داد که آتش‌بس انسانی در غزه، به مدت دو روز دیگر تمدید شد.

جنبش حماس نیز ضمن تأیید این توافق، تأکید کرد: با برادران مصری و قطری بر سر تمدید آتش‌بس موقت به مدت دو روز دیگر با همان شروط قبلی توافق کردیم.

تمایل رژیم اسرائیل برای تمدید آتش‌بس در غزه در حالی است که کارشناسان حتی در داخل فلسطین اشغالی به احتمال موفقیت رژیم در تحقق اهداف جنگی خود در غزه به دیده تردید می‌نگرند.

«رونین شیکلر» نویسنده و تحلیلگر اسرائیلی امروز (شش آذر) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، اقدام به تطبیق و مقایسه جنگ فعلی در غزه با جنگ ۱۹۸۲ در لبنان کرد و نوشت که نتیجه این جنگ نیز شکست خواهد بود.

از طرف دیگر بسیاری از کارشناسان هدف اسرائیل برای حذف حماس را هدفی بسیار بلندپروازانه و فاقد امکان تحقق عملیاتی می‌دانند.

پایان پیام/.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *