دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

نامه قدردانی اسیر اسرائیلی از رفتار محبت‌آمیز نیروهای القسام

نامه قدردانی اسیر اسرائیلی از رفتار محبت‌آمیز نیروهای القسام

یکی از اسرای زن اسرائیلی که در بند نیروهای القسام بوده است، نامه‌ای خطاب به نیروهای مقاومت نوشته و از رفتار سراسر لطف آنان نسبت به دختر خود، قدردانی کرده است.

به گزارش فارس، گردانهای القسام نامه یکی از اسرای زن اسرائیلی را منتشر کردند که خطاب به مجاهدان و فرماندهان این جنبش است؛ کسانی که در دوران اسارت، با این اسیر صهیونیست همراه بوده‌اند.

در این نامه، این اسیر اسرائیلی نوشته است: خطاب به ژنرالهایی که در هفته‌های اخیر با من همراه بودند. من صمیمانه و از اعماق قلبم، قدردان شما هستم. از انسانیت غیر عادی شما نسبت به دخترم امیلیا تشکر می‌کنم».

وی با بیان اینکه نیروهای القسام برای این دختر اسرائیلی، مانند پدر و مادر بودند، گفت: او همه شما را دوست خود می‌داند، نه تنها دوست، بلکه یاور واقعی. بسیار متشکرم بابت ساعات بسیاری که مانند مربی برای او بودید.

در این نامه آمده است: از صبر شما در قبال دخترم سپاسگزارم. بچه‌ها نباید اسیر شوند، ولی به فضل شما و سایر انسانهای شریفی که در مسیر دیدیم، دخترم، خودش را ملکه غزه می‌داند. در این مسیر طولانی، هر فرد یا فرماندهی که دیدیم، با محبت و علاقه با وی رفتار کرد. من تا ابد، مدیون شما هستم؛ زیرا وی، بدون هیچ شوک روحی، از اینجا خارج شد.

اسیر اسرائیلی در پایان نوشت: کاش در این جهان، تقدیر این گونه بود که دوستان واقعا برای هم باشیم. برای همه شما و خانواده‌هایتان، آرزوی صحت و سلامتی دارم.

گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- شامگاه گذشته خبر داد که در چارچوب آتش‌بس انسانی و در راستای مرحله سوم تبادل اسرا، ۱۳ اسیر اسرائیلی، سه اسیر تایلندی و یک اسیر روسی را به صلیب سرخ تحویل داده است.

آتش‌بس انسانی در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه به وقت محلی (سوم آذر) وارد فاز اجرایی شده است. این آتش‌بس به مدت ۴ روز ادامه داشت و امروز به مدت دو روز دیگر نیز تمدید شد.

این آتش‌بس به منظور ارسال کمک‌های امدادی به نوار غزه و مبادله اسرا اجرا شده است. تاکنون دو مرحله از تبادل اسرا با کمک نیروهای صلیب سرخ اجرا شده است.

خبرگزاری تشکیلات خودگردان می‌گوید نیروهای اسرائیلی بعد از اعلام آتش‌بس به ۱.۷ میلیون آواره فلسطینی که در زمان جنگ به جنوب غزه پناه برده بودند، نه اجازه رفتن به خانه‌هایشان را می‌دهد و نه اجازه می‌دهد در زیر آوارها به دنبال اعضای مفقود‌شده خانواده‌هایشان باشند؛ خانه‌هایی که اکثر آن‌ها در جریان جنگ در شمال یا مرکز نوار غزه یا به طور کامل یا به طور جزئی ویران شده‌اند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *