پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - Thursday 09 May 2024

بازیکنان مقابل تیم البرز تاکتیک تیمی را به خوبی اجرا کردند

بازیکنان مقابل تیم البرز تاکتیک تیمی را به خوبی اجرا کردند

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان این تیم مقابل تیم هیات فوتبال البرز به خوبی تاکتیک‌های تیمی و فنی را زمین اجرا کردند و پیروز میدان شدند.

به گزارش ایرنا، مهناز امیر شقاقی عصر جمعه در نشست خبری مجازی پس از دیدار با تیم هیات فوتبال البرز افزود: بازی زیبایی بود و آنچه را که از بازیکنان در زمین خواستیم به خوبی اجرا کردند.

وی با بیان اینکه تیم حریف در نیمه نخست دفاعی و بسته کار کرد گفت: در نیمه دوم توانستیم این سد را بشکنیم و با هوشیاری بازیکنان پیروز میدان شویم.

سرمربی بانوان سپاهان با اشاره به اینکه در طول بازی حریف با دفاع  ۶ یا هفت نفره بازی می‌کرد اظهار داشت: ما برای پیروزی راه‌های مختلفی را انتخاب کردیم که در انتها توانستیم ۲ گل به ثمر برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه بایستی در سال‌های آینده توجه بیشتری به هیات‌های فوتبال شود و هر استانی مجزا تیم‌داری کندگفت: این نوع تیم‌داری به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند وظرفیت‌ها شناسایی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: چند روز استراحت داریم و برای دور برگشت با جدیت برنامه‌های خود را شروع خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های بانوان سپاهان اصفهان و هیات فوتبال البرز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه از ساعت ۱۴ به میزبانی اصفهان در ورزشگاه صفائیه برگزارشد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

تیم فوتبال سپاهان در صدرجدول گروه نخست لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد و هیات فوتبال البرز نیز چهارم است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *