شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

عزیزی خادم: فضا برای ورود فوتبالی‌ها به فدراسیون باز است

عزیزی خادم: فضا برای ورود فوتبالی‌ها به فدراسیون باز است

* آرایی که داده شده برای من آرای دلی بود نه دستوری. مجمع نشان داد که استقلال دارد!!!

 رییس فدراسیون فوتبال، گفت: در فدراسیون جدید فضا برای ورود افراد فوتبالی کشورمان باز است.

«شهاب الدین عزیزی خادم» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: من کار را به خدا واگذار کرده بودم و برای نتیجه شکر گذار خدا هستم و هر نتیجه ای رقم می خورد سرنوشت بود و برایم سخت نبود. نتیجه دست خداست و باید این را برای خودمان حل کنیم.

وی ادامه داد: فضای رقابت پایان گرفته و باید فضای دوستانه را آغاز کنیم . جا دارد از همه تشکر کنم که به هر صورت مستقلانه و با آگاهی رای دادند و جا دارد از کسنی که رای ندادند و دادند تشکر کنم. رسانه ها تشکر کنم تشکر و از افراد انتخاباتی من که وقت گذاشتند. انشاالله همه کنار هم با نگاه جدید با همه ظرفیت ها استفاده کنیم و بتوانیم برنامه ها را جلو ببریم.

او اضافه کرد: به هر جا رسیدم لطف خدا بوده است. من از قلب زاگرس آمدم و به آن افتخار می کنم. به هیچ جا وصل نبودم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: من فکر می کردم رای من بیشتر است. در انتخابات گذشته من را کنار گذاشته بودند. من از بیرون نیامده بودم و مجمع از بنده شناخت داشتند چرا که در مجامع گذشته نیز حضور داشتم. در این انتخابات دو نواب رییس من رد صلاحیت شدند. نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم اما می خواهم ذهن بینندگان را باز کنم که یک شبه نیامدم و الان هم در کنار مجمع هستم. جا دارد از همه افراد مجمع تشکر کنم.

وی افزود: جا دارد از همه کسانی که باعث شدند اساسنامه تغییر کند تشکر کنم. کریمی از مفاخر فوتبال ایران است و این فضایی که باز شد را مثبت ارزیابی می کنم. هیات مدیره دو باشگاه بودم و غیر فوتبالی نیستم. همه کسانی که رای آوردند در کمک به من تلاش می کنند. باید فضا را برای مهدی مهدوی کیا، کریمی، علی دایی و وحید هاشمیان باز کنیم. قطعا فدراسیون جدید این فضا را ایجاد می کند.

عزیزی خادم عنوان کرد: آرایی که داده شده برای من آرای دلی بود نه دستوری. مجمع نشان داد که استقلال دارد.

وی در خصوص فوتبالی بودن خود و محل تولد خود، گفت: در فوتبال حرفه ای نبودم و اهل روستایی از لرستان هستم.

وی در خصوص نظر کیومرث هاشمی در مورد اینکه مدعی شده بود عزیزی خادم گزینه وزارت ورزش است، گفت: نظر شخصی هاشمی بوده و من احترام می گذارم. من در این چند سال هیچ جایی نبودم و اگر گزینه وزارت ورزش بودم باید در جایی مشغول می شدم. با همه ارکان نظام همکاری خواهیم کرد چرا که گره های فوتبال ما با کمک دیگران باز می شود. فدراسیون غیرسیاسی داریم و عجولانه تصمیم نخواهیم گرفت. آسیب شناسی می کنیم و برای آن برنامه داریم.

عزیزی خادم عنوان کرد: زمان می خواهیم و مشکلات یک شبه حل نخواهد شد. در حال حاضر مهم ترین موضوع تیم ملی است. از تمامی ظرفیت ها در این رابطه استفاده می کنیم. از همه می خواهیم که ظرف دو ماه حیاتی به ما کمک کنند. در فدراسیون بر روی همه باز است. همه باید کمک کنند تا شرایط مساعد شود. امید فراوان دارم که مشکلات حل شود و ما به دور بعد مقدماتی جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: تصمیم های جمعی می گیریم. فوتبال نیاز به آرامش داریم. کمک های فنی از اسطوره ها می خواهیم. ما باید از تمامی ظرفیت دیپلماسی استفاده کنیم که میزبان مقدماتی باشیم. هرگونه بی قراری و نا آرامی هزینه های زیادی دارد. امیدوارم همه بسیج شوند و در کنار هم قرار بگیریم. چشم میلیون ها ایرانی به تیم ملی است. فوتبال متعلق به مردم است. به هر دلیلی ما در این فضا قرار گرفتیم و من مطمئن هستم همه در این باره دلسوز هستند.

رییس فدراسیون فوتبال، اضافه کرد: با سوریه فیفادِی هماهنگ شده و ما با تیم ملی در این خصوص جلسه می گذاریم. فوتبال ملی ما گره خورده به این چهار بازی و ما باید از همه نظر برای این بازی‌ها آماده شویم. امیدوارم همه در این مسیر کمک کنند. ترجیح می‌دهیم بازی نکنیم تا اینکه با تیم‌های ناشناس بازی کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *