دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - Monday 13 May 2024

هاشمی: این هفته بازی نخواهیم کرد؛ در شهرداری باید سخت کار کرد تا موفق شد

هاشمی: این هفته بازی نخواهیم کرد؛ در شهرداری باید سخت کار کرد تا موفق شد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی این هفته ما با آورتای ساری لغو شد و روز سه‌شنبه باید به مصاف طبعیت برویم.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط لیگ و آخرین وضعیت تیم خود تاکید کرد: بازی این هفته ما با آورتا ساری برگزار نخواهد شد و به روز جمعه هفته بعد موکول شده است اما در هفته آتی و روز سه‌شنبه به مصاف طبیعت خواهیم رفت، تیم ما شب گذشته از بندرعباس راهی تهران شد تا خود را برای ادامه لیگ مهیا کند.

وی ادامه داد: شرایط و وضعیت تیم خوب است و سخت تمرین می‌کنیم، خوشبختانه بازیکنان ما شرایط تیم را به خوبی درک کرده و با دور شدن از منیت‌ها و در سایه اتحاد گروهی، تنها با یک هدف به زمین می‌روند و آن موفقیت شهرداری گرگان است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا در مسیری که ترسیم کرده‌ایم، حرکت کنیم.

سرمربی شهرداری گرگان در واکنش به این سئوال که بازیکنان این تیم در فصل جاری جنگ‌های روانی را به سود خود خاتمه داده، یادآور شد: وارد این مباحث نمی‌شویم اما تنها می‌توانم بگویم همه چیز را فنی نگاه می‌کنیم و سعی می‌کنیم خوب باشیم. اگر دوستان نظری دارند برای ما قابل احترام است اما در شهرداری باید سخت تمرین کرد تا موفق شد.

هاشمی گفت: لیگ از سال قبل به مراتب بهتر شده، حداقل ۶ تیم مدعی قهرمانی هستند و این را در رقابت‌های امسال دیده‌ایم. همه تیم‌ها بازی‌های سختی پیش رو دارند اما جا دارد انعکاس اخبار این لیگ به مراتب بهتر باشد. بسکتبال در همه جای دنیا یک برند، فرصتی تبلیغاتی و ورزشی فکورانه است که باید جایگاه خود را در ورزش ایران پیدا کند. این ورزش پتانسیل بالایی دارد و باید از آن به شکلی مطلوب استفاده کرد. به عنوان مثال صدا و سیما باید داوطلبانه مسابقات لیگ برتر را پخش کند، از سویی دیگر در برگزاری رویدادها هم می‌توان خلاقیت‌هایی داشت که برآورد همه آنها حضور بیشتر حامیان مالی و رونق روز افزون بسکتبال خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شهرداری در این بازی همه داشته‌های خود را در اختیار خواهد داشت یا خبر تاکید کرد: من عادت کرده‌ام با داشته‌هایی که دارم کار کنم، در شهرداری بازیکنانی داریم که در صورت نیاز این توانایی را دارند تا به کمک تیم آمده و اختلالی در روند کاریمان به وجود نیاید.

گفتنی است تیم شهرداری گرگان در صدر جدول لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *