یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمیاران قرچک با امام‌ جمعه شهرستان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمیاران قرچک با امام‌ جمعه شهرستان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

خادمیاران شهرستان قرچک به مناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران ستادی شهرستان قرچک به همراه رابط شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی؛ امام جمعه قرچک دیدار کردند.
به گزارش آستان نیوز از تهران، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی؛ امام جمعه شهرستان قرچک ضمن خیر مقدم به خادمیاران، به جایگاه و منزلت خدمت در آستان مقدس اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: جایگاه خدام حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام نزد مردم  ارزشمند است.
امام جمعه شهرستان قرچک نسبت به ترویج سبک زندگی رضوی میان خادمیاران تاکید کرد و افزود: مسئولان کانون از برای نهادینه شدن این امر برنامه ریزی آموزشی لازم را داشته باشند.
وی خواستار ایجاد یک فضای معنوی و فرهنگی توسط کانون خدمت رضوی در اماکن و مساجد مختلف و محلات نیازمند و دورتر از مرکز شهرستان در ایام دهه کرامت شد و افزود: علاوه بر برگزاری مراسم جشن در شهرستان، جشن‌های مناسبتی همچون دهه کرامت را در روستاها و محلات حاشیه شهر هم برگزار کنید.
مجید بیرامی، رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و گرامیداشت جانفشانی شهدا و مردم در راه وطن و اسلام، به ارائه گزارش عملکرد کانون خدمت رضوی در سال ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار کرد:  دفتر کانون پیش از این مکان مشخصی در سطح شهرستان نداشت و با همکاری های صورت گرفته توسط شخص امام جمعه این موضوع کانون در مکان مشخصی مستقر شد.
وی اضافه کرد: دفتر کانون خادمیاران شهرستان قرچک در ساختمان اداره تبلیغات فعالیت خود را آغاز نمود و شروع به ساماندهی خادمیاران و تکمیل پرونده و فرایند گزینش کردیم و در ادامه با معرفی ناظرین کانون‌های تخصصی این بخش فعال شد و خادمیاران در گروه های تخصصی خود به ارائه خدمت در دستگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مشغول شدند.
وی در ادامه به خدمات ارائه شده در کانون سلامت این شهرستان با تلاش مجدانه پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک اشاره کرد و گفت: از حمایت های صادقانه  کادر پزشکی در ارائه خدمات متنوع به خانواده‌های محروم در حوزه سلامت از قبیل عمل جراحی، درمان، بستری و زایمان تشکر می‌کنم.
وحیده رحیمی؛ جانشین ریاست کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک خواستار مشارکت دیگر ارگان ها از قبیل فرمانداری، شهرداری و سپاه شهرستان برای اختصاص فضای بیشتر به برای فعالیت‌های خادمیاران در این کانون شد.

گفتنی است؛ همزمان با آغاز دهه کرامت، هر شب یک برنامه با هماهنگی مساجد شهرستان در یک مسجد اجرا خواهد شد و در روزهای جمعه در حاشیه نماز جمعه ، میز خدمت رضوی برای ارائه خدمات رایگان حقوقی، معرفی کانون خدمت رضوی برپا می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *