دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - Monday 13 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور 13 روزه کاروان های خادمان آستان قدس در خوزستان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حضور 13 روزه کاروان های خادمان آستان قدس در خوزستان
 

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور از حضور ۱۳ روزه خادمان رضوی در خوزستان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، میلاد شفیعی در پانزدهمین همایش مقدمات جشن های زیر سایه خورشید گفت: در مجموع چهار کاروان در خوزستان از یک شب قبل از میلاد حضرت معصومه(س) تا یک روز بعد تولد امام رضا(ع) به مدت ۱۳ روز در خوزستان حضور خواهند داشت.
وی گفت: امسال پانزدهمین سالی است که این اتفاق بزرگ فرهنگی در قالب جشن های زیر سایه خورشید برگزار می شود .
شعیبی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده این کاروان ها در تمامی مناطق استان در قالب ۵۳ عنوان برنامه اجتماعی و فرهنگی حضور خواهند داشت.
دبیر شبکه جوانان رضوی کشور تصریح کرد: در حال حاضر جشن زیر سایه خورشید به یک تشکل قانونمند ملی تبدیل شده است که تا کنون ۵۴ عملیات ملی را در شبکه جوانان رضوی انچام داداه اند و خوزستان جزء استان های برتر در این بخش بوده است.
گفتنی است این همایش با حضور حجت الاسلام علی نژاد مسئول کانون های خدمت رضوی خوزستان، حجت الاسلام اریکه مسئول برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در خوزستان، شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، رحیمی مدیر کل صدا و سیمای استان، ناصری مدیر عامل شرکت توسعه و نیشکر، فرماندار اهواز و مسئولین برگزاری پانزدهمین جشن زیر سایه خورشید، رابطین شهرستان ها و مسئولین کانون های تخصصی و محله ای در هتل نیشکر خوزستان برگزار گردید .

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *