یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فرزندان بانوی معسر بار دیگر آغوش گرم مادر را حس کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فرزندان بانوی معسر بار دیگر آغوش گرم مادر را حس کردند
 

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان البرز از آزادی یک مادر زندانی معسر به همت خادمیاران رضوی استان در هفته جمعیت خبر داد.

ناهید شکریان در گفت‌و‌گو با آستان نیوز اظهار داشت: طرح نذر امام رضا علیه السلام مربوط به آزادسازی زنان معسر از سال گذشته توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت ابلاغ شده که با عنایت امام رئوف همچنان در حال اجرا است.
وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با خادمیاران کانون بانوان و خانواده و مسئولین دبیرخانه ستاد دیه استان البرز گفت: در همین راستا، مادری۴۳ ساله و دارای سه فرزند که شرایط مالی مناسبی هم نداشت به دلیل بدهی غیر عمد در زندان به سر می‌برد و با همکاری خادمین رضوی، از زندان آزاد شد.
شکریان تصریح کرد: از این بدهی مبلغ ۸۰ میلیون تومان توسط خادمیاران رضوی و مابقی توسط ستاد دیه استان تامین شد.
وی تاکید کرد: مبلغ چشمگیری از بدهی این مادر جوان هم مورد بخشش شاکی پرونده قرار گرفت.
مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان البرز با بیان اینکه این طرح به همت خادمیاران کانون بانوان و خانواده ادامه می‌یابد، اعلام کرد: در صدد هستیم که بانوان زندانی بعد از آزاد شدن، مهارت های لازم در سبک زندگی اسلامی ایرانی را فرا گرفته و توانمند شوند، تا انشاءلله آینده بهتری را برای خود و خانواده رقم بزنند.
شکریان در پایان گفت: از خیرین و عاشقان امام مهربانی‌ها درخواست داریم در این مسیر معنوی کانون بانوان را همراهی کنند و با آزادی مادران معسر، گرمابخش زندگی فرزندان آن ها باشند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *