دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ختم قرآن کریم در چهارشنبه امام رضایی تهران

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ختم قرآن کریم در چهارشنبه امام رضایی تهران

به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، ثواب ختم قرآن کریم در چهارشنبه امام رضایی به حضرت زهرا(س) اهدا شد.خادمیاران کانون خدمت رضوی در کنار ختم قرآن در مسجد الرحمن جلسه تخصصی انس با قرآن کریم مختص بانوان برگزار کردند که هفتاد نفر حضور داشتند.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ به مناسبت ایام فاطمیه خادمیاران کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه ۶ تهران چهارشنبه امام رضایی را غنیمت شمردند و ثواب ختم قرآن کریم را به بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) تقدیم کردند.

خادمیاران کانون خدمت رضوی در کنار ختم قرآن در مسجد الرحمن جلسه تخصصی انس با قرآن کریم مختص بانوان برگزار کردند که هفتاد نفر حضور داشتند.

هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم تدبر در سوره‌های قرآن کریم بود. چرا که تدبر کمی بالاتر و عینی‌تر و تاملی‌تر از تفسیر است.

این روش تدبر برای حضار شرکت‌کننده بسیار لذت‌بخش و جذاب بود و با توجه به علاقه‌مندی حاضران مقرر شد جلسه تدبر در قرآن  هر هفته در یکی از مساجد منطقه برگزار شود.

بعد از اتمام جلسه در کلاس نوگلان با کمک کودکان و اولیا سفره رضوی پهن شد و تجربه جدیدی برای این نوگلان رقم خورد و با آش و نان و پنیر وسبزی پذیرایی شدند.

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با شور و اشتیاقی وصف‌ناشدنی برنامه‌های آموزشی متعددی برای کودکان، نوجوانان و مادران و بانوان در نظر دارند و سعی می‌کنند با این اقدام مومنانه تدبر در قرآن و عمل به آن را هر هفته در مساجد سادات و الرحمن و سپس در کل منطقه گسترش و قرآن و سیره نبوی را سرلوحه زندگی قرار دهند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *