یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / بهره‌مندی نیازمندان جیرفت از مهر رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /  بهره‌مندی نیازمندان جیرفت از مهر رضوی

همزمان با چهارشنبه امام رضایی، خادمیاران کانون‌های عمومی جیرفت با کمک به نیازمندان فضای شهرستان را معطر به عطر رضوی کردند.در همین راستا با همت خادمیاران کانون محله‌ای سیدالشهدا(ع) شهر علی آباد ۲۲ تخته پتو، ۱۲ تخته فرش و روفرشی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت ابراز کرد: پویش چهارشنبه‌های امام رضایی هر هفته با حضور خادمیاران و یاوران در سطح شهرستان اجرا می‌شود و دلدادگان امام رئوف در قالب این پویش، به کمک نیازمندان می‌آیند تا حال و هوای خوش خدمت در سطح شهرستان پراکنده شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا با همت خادمیاران کانون محله‌ای سیدالشهدا(ع) شهر علی آباد ۲۲ تخته پتو، ۱۲ تخته فرش و روفرشی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شد.

پیرنیا افزود: همچنین توزیع غذای گرم وبسته ارزاق، اهدای لباس به نوزادان نیازمند، لوازم‌التحریر و اهدای لوازم منزل به خانواده نیازمندی که منزل آنان در اثر آتش‌سوزی خسارت دیده است از اقدامات خادمیاران کانون محله‌ای مسجد جامع می‌باشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی جیرفت گفت: برپایی موکب خدمت‌رسانی و توزیع نذورات در بین شهروندان از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی در پویش چهارشنبه‌های امام رضایی است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *