چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - Wednesday 08 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مشاوره آنلاین برای زوجین شرکت کننده در طرح ملی زندگی به سبک رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مشاوره آنلاین برای زوجین شرکت کننده در طرح ملی زندگی به سبک رضوی
با برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی زوجین شرکت کننده در «طرح ملی زندگی به سبک رضوی» می‌توانند از مشاوره برخط در فضای مجازی استفاده کنند.

 با توجه به شرایط کنونی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زوجین تمام فعالیت‌های طرح «زندگی به سبک رضوی» بصورت مجازی و در راستای تحقق اهداف تاسیسی این طرح ملی اجرا می‌شود. مشاوره آنلاین برای زوجین شرکت کننده در این طرح ملی به صورت مجازی یکی از اقدامات مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در روزهای شیوع ویروس کرونا است.
زوج‌های جوان می‌توانند جهت مشاوره در طول ایام هفته از ساعت 8 الی 19 با شماره تلفن 05138008 داخلی 130، تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام زندگی به سبک رضوی به آدرس: zendegi_razavi@، مراجعه به کانال زندگی به سبک رضوی به آدرس: @zendegi_bsabkerazavi و یا با مراجعه به سایت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به آدرس https://banovan.razavi.ir و بیان موضوعات و مسائلی که در آن مشکل دارند از مشاوره آنلاین این مجموعه بهره مند شوند.
یادآوری می‌شود؛ مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با هدف صیانت و اعتلای روز افزون خانواده، اقدام به طراحی و برگزاری مجموعه خدمات آموزشی، مشاوره ای و حمایتی زندگی به سبک رضوی به منظور پاسخگویی به مسائل زوجین در حوزه های مختلف با بهره گیری از تجربیات مشاورین مجرب در حوزه خانواده کرده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *