پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 800 نخبه منابر شیعه از 80 کشور میهمان حرم مطهر رضوی شدند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 800 نخبه منابر شیعه از 80 کشور میهمان حرم مطهر رضوی شدند
همزمان با اجلاسیه بین‌المللی نخبگان منابر شیعه؛

اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه با حضور ۸۰۰ نخبه از ۸۰ کشور جهان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

یه گزارش آستان نیوز، این مراسم صبح امروز پنجم بهمن ماه، با حضور امامان جمعه از کشورهای مختلف و رهبران گروه‌های مقاومت با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و شعرخوانی شاعر آیینی در تالار قدس حرم مطهر رضوی آغاز شد.
نوید آقاسی‌زاده مسئول همایش مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان‌ها در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع جهانی اشاره کرد و گفت: همایش مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) تاکنون در 7هزارو500 نقطه ایران و۴۵ کشور برگزار شده است.
وی با بیان اینکه امسال بیستمین سال برگزاری این مراسم است و در نظر داریم در ۲۵ هزار نقطه جهان برگزار  کنیم، گفت: ۷۲ کارگاه دوخت لباس ویژه شیرخوارگان در سراسر کشور و ۳ کارگاه در کشورهای ترکیه و بحرین دایر است که در نخستین جمعه از ماه محرم به صورت رایگان لباس ها ویژه شیرخواران توزیع می‌شود.
آقاسی‌زاده ادامه داد: با برگزاری همه ساله این همایش در نظر داریم پیام کربلا و مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) را به تمام مردم آزاده جهان برسانیم.
مسئول همایش مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در حوزه بین الملل نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه فرهیختگان شیعی و سنی دنیا و همه ادیان به دنبال یک مدل هستند که آن هم دموکراسی مبتنی بر دینداری افکار امامین انقلاب است، گفت: مطالبه آنان بحث تولید محتواست و یکی از مهم ترین محتواهای غنی بحث زن و شیرخوارگان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی افزود: مجمع جهانی شیرخوارگان ۲۰ سال پیش آغاز شد و در سال های گذشته در بیش از ۴۵ کشور با برگزاری صدها همایش اجرا شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *