دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه بسته خدمات ویژه برای مخاطبان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه بسته خدمات ویژه برای مخاطبان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

*در این بسته منابع در دست امانت تا 15 فروردین 1399 به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به اقتضای شرایط موجود در مقابله با گسترش ویروس کرونا، بسته خدماتی ویژه‌ای را برای مخاطبان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی ارائه کرد .

در این بسته منابع در دست امانت تا 15 فروردین 1399 به صورت خودکار تمدید خواهد شد.
امانت الکترونیک ده هزار جلد کتاب دیجیتال به صورت رایگان و امکان دریافت نسخه‌های خطی، چاپ سنگی، اسناد، عکس¬ها، منتخب کتاب‌های چاپی و … از طریق کتابخانه دیجیتال یکی دیگر از بسته‌های خدماتی این سازمان برای گستره مخاطبان خود در سطح شهر و کشور است.
همچنین این سازمان از طریق سایت digital.aqr.ir مخاطبان می توانند برای دریافت پاسخ پرسش‌های علمی خود، به سامانه پرسش از کتابدار کتابخانه دیجیتال به صورت آنلاین و آفلاین مراجعه کنند.
معرفی کتاب با امکان مطالعه چکیده، نمایشگاه تصویری آثار برگزیده کتاب، ایجاد پایگاه موضوعی منابع مرتبط با ماه‌های رجب و شعبان و ارائه خدمات جدید موزه‌ها از طریق درگاه museum razavi.ir از دیگر خدماتی است که سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برای این ایام که جلوگیری از شیوع بیماری‌های همه گیر اولویت دارد برنامه ریزی و اجرایی کرده است.
گفتنی است این سازمان در راستای معرفی آثار و نفایس گنجینه رضوی، برنامه سه شنبه‌های فرهنگی خود را که همه هفته روزهای سه‌شنبه برگزار میشود، تا پایان دوران شیوع ویروس کرونا به صورت دیجیتال برگزار می‌کند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *