سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پاسخگویی حضوری به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران در حرم مطهر رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پاسخگویی حضوری به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران در حرم مطهر رضوی
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی از پاسخگویی حضوری به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی حسن‌زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی به سؤالات دینی زائران یکی از دغدغه‎های مهم معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است، عنوان کرد: پاسخگویی به سؤالات زائران و مخاطبان هیچ‌وقت تعطیل نشده و درزمانی که حرم به خاطر ویروس منحوس کرونا بر روی زائران بسته بود این مهم از طریق سامانه‌های تلفنی، پیامکی و پخش زنده شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
وی ادامه داد: اکنون‌که درب‌های حرم به روی زائران باز است افزون بر پاسخگویی تلفنی و پیامکی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی دو نوبت به سؤالات دینی زائران به‌صورت حضوری پاسخ داده می‌شود.
رئیس اداره پاسخگویی افزود: واحد پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شرعی خواهران هرروز ساعت 7 تا 10 و 17 تا 20 در صحن جمهوری، بست شیخ طبرسی، بست شیخ طوسی و سه‌ضلعی غدیر آماده خدمت‌رسانی به زائران است.
وی گفت: واحد پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شرعی برادران نیز هرروز ساعت 7 تا 10 و 17 تا 23 در سه‌ضلعی صحن غدیر، بست نواب و از ساعت 20 تا 23 در بست شیخ طوسی و طبرسی دایر است.
حسن‌زاده ادامه داد: مخاطبان عزیز از سراسر کشور جهت بهره‌مندی از واحد پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی حرم مطهر رضوی می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه تلفنی 32020 تماس حاصل نمایند و یا به شماره 30002020 پیامک ارسال کنند.
وی تأکید کرد: در صورت ارسال پیامک مخاطبان باید همراه سؤال شرعی، نام مرجع تقلید خود را هم بیان کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *