دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب» در سیرجان برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب» در سیرجان برگزار شد
مسابقه کتابخوانی«بر مدار آفتاب» با محوریت سبک زندگی رضوی توسط کانون محله ای خادمیاران رضوی مسجد شهداء سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، معصومه عزت آبادی پور؛ مسئول کانون محله ای خادمیاران رضوی مسجد شهداء سیرجان گفت: پویش مطالعاتی سبک زندگی رضوی با محوریت کتاب «بر مدار آفتاب» همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا این پویش مطالعاتی در فضای مجازی به صورت گسترده و به صورت PDF منتشر و آزمون آن نیز به صورت مجازی در دهه کرامت برگزار شد و به تعداد ۸ نفر از برگزیدگان هدایایی معنوی اهدا شد.

عزت آبادی پور گفت: کتاب «بر مدار آفتاب» نمونه‌ای از تعالیم اسلامی درباره سبک زندگی انسان است که در گفتار و رفتار امام رضا(ع) عینیت یافته و آموزه‌های ایشان را که هر یک به‌نوعی کرامت انسان‌ها را آشکار می سازد و جایگاه و منزلت خدایی آن‌ها را گوشزد می کند، بیان شده تا دوستداران امام در این راه گام بردارند و رضای خدا و خشنودی امام را به دست آورند.

مسئول کانون محله ای خادمیاران رضوی مسجد شهداء سیرجان افزود: این کتاب به‌ قلم محمد حسین پور امینی در ۱۱۸ صفحه و در موضوعات ارتباط با خدا، خانه و خانواده، جامعه، بهداشت و… نگاشته شده و سعی در زنده‌ کردن روح و عقاید انسانی متأثر از جلوه‌های اخلاقی و کرامات آن امام بزرگوار را دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *