سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - Tuesday 07 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰ هزار بسته غذا و تبرکی حرم امام رضا(ع) در بیمارستان‌های فارس توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۰ هزار بسته غذا و تبرکی حرم امام رضا(ع) در بیمارستان‌های فارس توزیع شد
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: 10 هزار پرس غذا به همراه بسته‌های تبرکی حرم امام رضا(ع) در سرکشی از بیمارستان‌ها توسط خادمیاران رضوی استان توزیع شد.

جابر مهدیار از شیراز، در گفت‌وگویی  با اشاره به اقداماتی که از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برای مقابله با کرونا انجام شده است، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در روزهای اخیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، توزیع غذای تبرکی آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ها است.

وی با بیان اینکه سرکشی به بیمارستان‌ها توسط خادمیاران رضوی و توزیع غذا و بسته‌های تبرکی در 44 بیمارستان استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: تاکنون 5 هزار وعده غذایی و 5 هزار بسته تبرکی از حرم مطهر امام رضا(ع) میان بیماران بیمارستان‌ها و کادر پزشکی توزیع شده و در این مراسم‌ها از کادر درمانی بیمارستان‌ها با ارائه لوح تقدیر قدردانی می‌شود.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس افزود: این اقدام تاکنون در چندین بیمارستان انجام شده و در سایر بیمارستان‌های استان نیز در صورت فراهم آمدن شرایط انجام خواهد شد.

مهدیار با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های آستان قدس رضوی رسیدگی به حال محرومان در این ایام است، بیان کرد: در استان فارس، 2 هزار و 500  بسته معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی ضروری، ۴۵۰ بسته گوشت گوسفندی و ۵۰۰ بسته گوشت مرغ میان نیازمندان و اقشار محروم استان فارس از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی توزیع شده است.

وی همچنین از اهدای 300 کارت هدیه به ارزش یک میلیون ریال در میان نیازمندان خبر داد و عنوان کرد: در مجموع همه این اقدامات با هزینه ۶۵۰ میلیون تومان انجام شده که در صورت فراهم بودن شرایط ادامه می‌یابد.

مهدیار همچنین با اشاره به ورود این مجموعه در امر تهیه و توزیع ماسک در استان فارس گفت: با کمک خادمیاران و گروه‌های جهادی، کارگاه‌های کوچک تولید ماسک در منازل، مساجد و حسینیه‌ها راه‌اندازی شده که تاکنون به صورت تقریبی 500 هزار ماسک تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار کرد: با همکاری گروه‌های جهادی در شیراز و سایر شهرستان‌ها ضدعفونی کردن معابر در حال انجام است و اقداماتی مانند تهیه و توزیع ماسک و تهیه سبد کالا برای توزیع میان محرومان از دیگر اقداماتی است که به صورت مستمر در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس انجام می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *