چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - Wednesday 08 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه «گذر هشتم» به همت خادمیاران رضوی اصفهان برپا ‌شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه «گذر هشتم» به همت خادمیاران رضوی اصفهان برپا ‌شد

 

مسئول کانون محله‌ای خادمیاران رضوی نور باران اصفهان گفت: در شب و شام شهادت امام رضا(ع) ویژه‌ برنامه‌ «گذر‌هشتم» به همت خادمیاران و همیار‌خادمیاران رضوی برگزار ‌شد.

سعید سروری‌زاده در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز گفت: این ویژه‌برنامه با همت تعدادی از خادمیاران و همیار خادمیاران رضوی در مناسبت‌های مذهبی اعم‌ از اربعین حسینی، شهادت امام رضا(ع) و دیگر ائمه برگزار شد و در اعیاد نیز با رنگ و بویی متفاوت و خاص به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اضافه‌کرد: این ویژه‌‌برنامه‌ فرهنگی هنری در شب شهادت و شام‌غریبان امام رضا(ع) در فضای مجازی منتشر و در موکب چایخانه‌ حضرت رضا(ع) واقع در چهار راه نورباران نیز به نمایش گذاشته شد.

سروری‌زاده اشاره‌ کرد: این برنامه با پخش روح‌انگیز صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و سپس با سخنرانی حجت‌السلام مصطفی بهشتی و مداحی علی شاهسنایی در مدح امام حسین(ع) ادامه یافت.

وی تصریح‌کرد: در این ویژه برنامه‌‌ها از مجریان برگزیده‌ای که دوره‌ فن‌بیان و گویندگی را دیده‌اند، دعوت به همکاری شد.

مسئول کانون محله‌ای خادمیاران رضوی نور باران اصفهان افزود: اولین ویژه برنامه در شب اربعین حسینی در سالن مدرسه امام محمد‌باقر(ع) به صورت زنده در پیج دلدادگان رضا(ع) برگزار شد.

وی افزود: این ویژه برنامه در مناسبت‌های آینده نیز در پیام‌رسان اینستاگرام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *