یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - Sunday 12 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / به همت کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان منبر مجازی عاشورا در دهه اول محرم برگزار می شود.

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / به همت کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان منبر مجازی عاشورا در دهه اول محرم برگزار می شود.
در دهه اول محرم، به صورت زنده در فضای مجازی از ساعت ۲۰ همراه با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، زیارت عاشورا توسط مداحان رضوی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ حامد شجاعی باغینی، مسئول کانون خادمیاران رضوی استان کرمان از اجرای طرح منبر مجازی در دهه اول محرم با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه و بهره مندی افراد از فضای معنوی محرم در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: با توجه به تجربه حاصل از پویش مدافعان افتخاری سلامت آستان قدس رضوی و همچنین به منظور شناسایی ظرفیت رسانه ای استان و جذب نیروهای متخصص، این طرح در قالب نذر رسانه رضوی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور با مشارکت کانون تبلیغی و مداحان رضوی انجام خواهد شد، افزود: در دهه اول محرم، به صورت زنده در فضای مجازی از ساعت ۲۰ همراه با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، زیارت عاشورا توسط مداحان رضوی پخش خواهد شد.

شجاعی حضور اساتید حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه استان به مدت 15 دقیقه در این منبرها و مصاحبه با هنرمندان شاخص استان که اقدامات و فعالیت های هنری با محوریت امام رضا(ع) انجام داده اند را از دیگر اقدامات این کانون عنوان کرد.

وی ادامه داد: در ایام محرم و صفر به منظور تکریم و معرفی پیرغلامان رضوی از مداحان، وعاظ پیشکسوت و افرادی که از کرامات امام رضا(ع) بهره مند شدند گزارش به دو صورت مکتوب و فیلم تهیه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش کانون خادمان رسانه ای استان کرمان را از کانون های فعال کشور در زمینه تولید محتوا و خبر مکتوب با عنوان امام رضا(ع) نام برد که در سه ماهه نخست امسال بیش از 200 کار گرافیکی در قالب پوستر یا بنر به مناسبت های مختلف در اعیاد مذهبی و شهادت معصومین با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط خادمیاران رسانه استان طراحی و در فضای مجازی و رسانه ها بازنشر داده اند.

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان به برنامه های اجرای شده در راستای تکریم کادر درمان هم اشاره کرد و افزود: در ایام گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران و خبرگزاری های فعال استان با اهدای هدایای متبرک از سوی آستان قدس رضوی تجلیل شد.

وی تصریح کرد: قریب 200 نفر در کانون رسانه استان در قالب کارگروه های خبر، فیلم و تهیه مستند، عکس و گرافیک، فضای مجازی، آموزش و سواد رسانه ای، نذر رسانه رضوی، امور هماهنگی شهرستان ها فعالیت می کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *