چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - Wednesday 08 May 2024

تجدید چاپ برخی کتاب‌های کانون پرورش فکری تا ۳۰ بار

تجدید چاپ برخی کتاب‌های کانون پرورش فکری تا ۳۰ بار

 

 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشار دو هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب توسط کانون خبر داد و گفت: برخی از این کتاب‌ها به واسطه علاقه‌ خانواده‌ها تا ۳۰ بار تجدید چاپ شده است.

به گزارش فارس از سمنان، علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان که در استانداری سمنان انجام شد، اظهار کرد: تولید کتاب، فیلم و نظارت بر تولید اسباب‌بازی از مهم‌ترین وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شود، گفت: ساختمان برخی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نیازمند بازسازی یا مرمت است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشار دو هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب از سوی کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: برخی از این کتاب‌ها به واسطه علاقه‌ خانواده‌ها از دیرباز تا ۳۰ بار تجدید چاپ شده است.

لزوم توجه ویژه به حوزه فرهنگ

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه باید به حوزه فرهنگ توجه ویژه‌ای صورت گیرد، اظهار کرد: بسیاری از اقدامات و امور فرهنگی جامعه باید از سنین پایین و پایه، برنامه‌ریزی شود.‌

وی افزود: در استان سمنان از حیث اقدامات مذهبی و دینی اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک منبع موثق فرهنگی، برای خانواده‌هاست، تأکید کرد: این کانون باید در حوزه نرم‌افزاری تلاش مضاعفی را به انجام رساند.‌

هاشمی اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد تا در حوزه زیرساخت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حمایت کنیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *