جمعه 21 اردیبهشت 1403 - Friday 10 May 2024

ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب کرد/ برخی رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور شد

ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب کرد/ برخی رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، در برخی رشته های کارشناسی ارشد پذیرش داوطلبان براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور انجام خواهد شد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از مصوبه جدید ستاد ملی مدیریت کرونا درباره پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.

وی گفت: با مصوبه این ستاد، در برخی رشته های کارشناسی ارشد پذیرش داوطلبان براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این رشته ها شامل رشته محل هایی است که داوطلبان آنها بسیار کمتر از ظرفیت اعلامی است و به تعبیری ظرفیت رشته خالی مانده است و متقاضیان می توانند بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در آنها پذیرفته شوند.

زرین آمیزی تصریح کرد: این مصوبه جدید است و به تازگی به اطلاع سازمان سنجش آموزش کشور رسیده است و قرار است برای کنکور امسال اجرایی شود.

وی در پاسخ به جزئیات این پذیرش از جمله رشته ها، ظرفیت پذیرش و دانشگاه های پذیرنده، گفت: پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال وضعیت مشخص می شود و سازمان سنجش آموزش کشور در این باره اطلاعیه می دهد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *