شنبه 22 اردیبهشت 1403 - Saturday 11 May 2024

موزه شهید رئیس‌علی دلواری مرمت و بازسازی می‌شود

موزه شهید رئیس‌علی دلواری مرمت و بازسازی می‌شود

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از اجرای طرح مرمت و بازسازی موزه شهید “رئیسعلی دلواری” پس از ۱۶ سال خبر داد.

اسماعیل سجادی‌منش جمعه ۲ دی در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال جاری پروژه‌های خوبی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر پیش‌رو نیز شاهد افتتاح دیگر پروژه‌ها در این مناطق خواهیم بود که می‌تواند به رونق اشتغال و اقتصاد شهرستان‌های کنگان و دشتی کمک کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر به مرمت و بازسازی موزه شهید رئیسعلی دلواری پس از ۱۶ سال در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارچه دائم صنایع‌دستی، کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی برای ایجاد رونق در این حوزه، توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستاهای هدف، ایجاد زیرساخت در مناطق نمونه گردشگری دلوار و دلارام و ساخت پارک گردشگری در محمد عامری از برنامه‌های اولویت دار ما در این ۲ شهرستان است.

سجادی منش تاکید کرد: هدف ما تلاش برای رضایت‌مندی مردم است و بی‌تردید با حمایت‌های مجمع نمایندگان استان این موضوع در بازه زمانی کمتر امکان پذیر است و ما در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

منبع : ایسنا

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *