سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - Tuesday 07 May 2024

۳ بانوی شمشیرباز از آذربایجان‌غربی به رقابت انتخابی تیم ملی دعوت شدند

۳ بانوی شمشیرباز از آذربایجان‌غربی به رقابت انتخابی تیم ملی دعوت شدند

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: سه بانوی شمشیرباز از این استان به مسابقه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو دعوت شدند.

علی نجف‌زاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات انتخابی ملی پوشان شمشیربازی در اسلحه های اپه و فلوره بانوان جهت انتخاب برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) طی روزهای هفتم و هشتم فروردین‌ماه برگزار خواهدشد که سه شمشیرباز از استان آذربایجان‌غربی نیز در این مسابقه حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: “سکینه نوری” در اسلحه اپه و خانم‌ها “الهه قهرمانی” و “هانیه خوشخواهی” در اسلحه فلوره نمایندگان استان آذربایجان‌غربی خواهندبود که با حریفان خود رقابت خواهندکرد.

وی اظهار کرد: اردوی نخست تیم اسلحه فلوره بانوان ماه گذشته به میزبانی ارومیه برگزار شده بود و شمشیربازان استان در اردوهای گذشته بصورت ثابت حضور داشته‌اند.

الهه قهرمانی و هانیه خوشخواهی از آذربایجان‌غربی، نگین کافی از یزد و تینا مسکنی، مریم وهابی و فاطمه زارع شریفی از تهران نفرات دعوت شده به مسابقه انتخابی اسلحه فلوره و سکینه نوری از آذربایجان‌غربی و مهسا پوررحمتی و پریا ماهرخ و اعظم بختی از آذربایجان‌شرقی نفرات دعوت شده به مسابقه انتخابی تیم ملی اپه هستند.

«طاهر عاشوری»، «سکینه نوری» و «الهه قهرمانی»، سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *