یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - Sunday 12 May 2024

معترضان پاکستانی: اسرائیل نمی‌تواند با کشتن روزنامه نگاران حقیقت را پنهان کند

معترضان پاکستانی: اسرائیل نمی‌تواند با کشتن روزنامه نگاران حقیقت را پنهان کند

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شهر بندری «کراچی» در پاکستان روز چهاشنبه به خیابان‌ها آمدند تا به سکوت غرب در قبال کشتار غیرنظامیان، به ویژه کودکان و خبرنگاران در غزه اعتراض کنند.

به گزارش فارس، هزاران نفر  از اقشار مختلف مردم در شهر «کراچی» در پاکستان روز چهارشنبه در اعتراض به سکوت غرب در قبال کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان و خبرنگاران در حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی در غزه به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» صدها روزنامه نگار و خانواده های آن‌ها همراه با سایر مردم کراچی به خیابان‌ها آمدند. مردم معترض به جنایت‌های رژیم اسرائیل با حمل بنرها و پلاکاردهایی که روی آنها شعارهایی مانند «از هدف قرار دادن روزنامه نگاران دست بردارید»، «با کشتن روزنامه نگاران نمی توانید حقیقت را پنهان کنید» و «اسرائیل را در قبال قتل روزنامه نگاران در غزه بازخواست کنید» نوشته شده بود به سمت منزل فرماندار شهر راهپیمایی کردند.

به گفته کمیته حفاظت از خبرنگاران، از زمان آغاز جنگ غزه در دستکم ۳۶ روزنامه نگار و کارمند رسانه‌ای کشته شده‌اند.

«سعید سربازی» از مقامات رسانه‌‌ای کراچی، در سخنرانی در این راهپیمایی، سران رژیم اسرائیل و آمریکا را به یک اندازه مسئول مرگ خبرنگاران در غزه دانست.

سربازی گفت: «این آمریکا و برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان هستند که سکوت جنایتکارانه آنها  به اسرائیل جرات داده تا فلسطینیان غیرمسلح را با بکشند.»

«جنرال جمالی» رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران پاکستان نیز در این مراسم گفت: «می‌خواهم به اسرائیل بگویم که با کشتن ما روزنامه‌نگاران نمی‌توانید حقیقت را پنهان کنید.»

هزاران کودک از مدارس مختلف در کراچی  نیز با تجمع در شهر تا با خانواده‌های  کودکان کشته شده فلسطینی ابراز همبستگی کنند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *